اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال امیدهای کشور

صبای قم میزبان را گلباران کرد / یک قدم تا صعود به نیمه نهایی

صبای قم در پنجمین بازی خود از رقابت‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال امید کشور به پیروزی رسید تا یک قدم با صعود به مرحله نیمه نهایی فاصله داشته باشد.

صبای قم میزبان را گلباران کرد / یک قدم تا صعود به نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات فوتسال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور با انجام سه مسابقه در گروه اول مقدماتی پیگیری شد و در نتایج به دست آمده، تیم فوتسال امید صبای قم چهارمین پیروزی خود را در این مرحله از بازی‌ها به دست آورد.

فوتسالیست‌های امید صبای قم که بازی‌های این مرحله را با برتری سه بر صفر در نخستین بازی برابر تیم فوتسال لار جوان آغاز کردند، بعد از پیروزی برابر تیم‌های فرش آراء مشهد و نیک اندیش اصفهان و تساوی با تیم فوتسال امید شهرداری رشت، در ادامه نتایج خیره کننده خود در این مرحله، از سد میزبان رقابت‌ها یعنی میلاد تنکابن نیز گذشتند تا شانس صعود از این گروه برای آنها پررنگ‌تر شود.

پیش از بازی پنجم با تیم میلاد تنکابن، شاگردان محسن شنوفی مقابل تیم فوتسال نیک اندیش اصفهان قرار گرفته بودند و در آن دیدار با چهار گل پیروز شده بودند.

پیروزی در آن بازی روحیه بازیکنان این تیم را به شدت برای بازی مقابل میزبان یعنی میلاد تنکابن افزایش داد و منجر به ثبت چهارمین پیروزی این تیم در دور برگشت و در مجموع هفتمین پیروزی صبا در مجموع دیدارهای رفت و برگشت شد.

دیدار صبای قم و میلاد تنکابن در حضور تماشاگران تنکابنی و همچنین بازیکنان و کادر فنی پنج تیم دیگر حاضر در گروه اول مقدماتی در شرایط خاصی به انجام رسید که صبا در تمام لحظات بازی تنها یک بار اجازه خودنمایی به حریف داد و با نتیجه جالب توجه شش بر یک به برتری دست یافت.

پیروزی برابر تیم فوتسال میلاد تنکابن جمع امتیازات تیم فوتسال امید صبای قم را از 11 بازی به 22 امتیاز رساند تا صبایی‌ها نسبت به کسب پیروزی در دیدار آخر خود در دور رفت مرحله گروهی این بازی برابر تیم فوتسال امید ماکو جوان امیدوار باشند.

صبای قم از دیدارهای دور رفت خود سه پیروزی و سه شکست کسب کرده بود اما تاکنون از پنج بازی دور برگشت موفق به کسب چهار پیروزی و یک تساوی شده است و خود را از میانه جدول رده بندی به جمع بالانشینان رسانده است تا در آستانه صعود به نیمه نهایی مسابقات ششمین دوره لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول