اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان قراردادی به مدت نیم فصل

میثم خسروی از صبای قم جدا شد

مدافع سمت چپ تیم فوتبال صبای قم با پایان قراردادش در انتهای لیگ دوازدهم رسما از جمع شاگردان محمد مایلی کهن جدا شد.

میثم خسروی از صبای قم جدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس زمان تعیین شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال زمان زیادی به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل بازی‌های دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس تنها دو هفته باقی مانده است.

مجوز نقل و انتقال بازیکن در بازار نقل و انتقالات پیش فصل لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور از روز بیست و یکم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا روز پانزدهم تیر ماه ادامه دارد و تیم‌هایی که قصد جابه‌جایی بازیکن دارند تا دو هفته دیگر می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

در این موقعیت مغتنم که تیم‌های حاضر در لیگ برتر دوره سیزدهم برای رفع نقایص و تقویت خطوط سه گانه خود به دست آورده‌اند، کمتر تیمی است که نسبت به جابجایی بازیکن و خرید مهره‌های جدید و جدا کردن بازیکن مازاد اقدام نکرده باشد.

صبای قم که حضور دو سرمربی را بر روی نیمکت خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه کرده است، امسال با محمد مایلی کهن گام به مصاف حریفان می‌گذارد و اکنون در آستانه لیگ سیزدهم باشگاه‌های برتر فوتبال کشور در اردوی آماده سازی اردبیل به سر می‌برد.

این تیم تاکنون نزدیک به 10 بازیکن فصل قبل را یا از دست داده و یا به دلیل عدم نیاز به آنها از لیست خود خارج کرده است اما در این بین تاکنون توانسته پنج بازیکن جدید نیز از دیگر تیم‌های لیگ برتری به جمع نفرات خود اضافه کند.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم که در رأس آنها محمد مایلی کهن قرار دارد میثم خسروی که تخصص بازی کردن در سمت چپ خط دفاعی را دارد از لیست خود خارج کرد. وی در نیم فصل لیگ دوازدهم با صبایی‌ها به توافق رسید اما کادر فنی جدید صبا مایل به همکاری با این بازیکن نبوده و به همین دلیل این بازیکن چپ پا بعد از نیم فصل حضور در صبا از این تیم خداحافظی کرد.

خسروی از خریدهای صبای قم در میانه راه دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود اما با حضور بازیکنانی نظیر سعید لطفی و مجید هوتن در خط دفاعی صبای قم، صبایی‌ها تصمیم گرفتند با این بازیکن که البته در همان نیم فصل حضورش در صبا بسیار کم در ترکیب اصلی قرار گرفت، قطع همکاری کنند و به فکر نفرات جدیدتر باشند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول