اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین بازی تدارکاتی

تیم ملی جوانان حریف صبای قم شد/ مصاف دوستانه در صباشهر

تیم فوتبال صبای قم در دیدار تدارکاتی در آستانه بازی‌های لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به مصاف تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان می‌رود.

تیم ملی جوانان حریف صبای قم شد/ مصاف دوستانه در صباشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم از روز بیستم خرداد ماه تمرینات آماده سازی خود را برای حضور موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز کرده و این روزها در حال انجام بازی‌های تدارکاتی است.

شاگردان محمد مایلی‌کهن از آغاز تمرینات خود از روز بیستم خرداد ماه تاکنون یک مرحله اردوی تدارکاتی در سرعین اردبیل را پشت سر گذاشته‌اند و در سه دیدار تدارکاتی نیز مقابل حریفان مختلف آخرین وضعیت آمادگی خود را محک زده‌اند.

تیم فوتبال صبای قم در سه دیدار تدارکاتی قبل خود در دو مسابقه برابر تیم‌های کرمانی و شیرازی به پیروزی رسیده است و در یک دیدار نیز برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مصافی تدارکاتی پیش از آغاز لیگ سیزدهم شکست خورده است.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز بازی‌های لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در حالی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تن به شکست داد که در این دیدار با تمام مهره‌های اصلی خود میزبان شاگردان مجید جلالی بود.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در فاصله سه هفته تا آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه دهم تیر ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم به انجام رسید که طی آن صبا نخستین شکست در بازی‌های تدارکاتی را پذیرفت.

میزبان این دیدار ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم بود و دو تیم به قضاوت تیم داوری از تهران در حضور اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه 90 دقیقه با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام این تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بود که با یک گل صاحب برتری شد.

اکنون فوتبالیست‌های صبای قم قصد دارند در چهارمین دیدار تدارکاتی خود به میدان بروند دیداری که عصر امروز چهارشنبه دوازدهم تیر ماه برگزار می‌شود و حریف شاگردان محمد مایلی کهن در صبای قم، تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان خواهد بود.

این دیدار به میزبانی صبای قم در صباشهر جایی که صبا تمرینات و برنامه‌های آماده سازی خود را برگزار می‌کند به انجام خواهد رسید و مایلی کهن سعی دارد از تمام بازیکنان خود به منظور ارزیابی میزان آمادگی آنها در آستانه لیگ سیزدهم بهره ببرد.

انتهای پیام/78002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول