اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا» خبر داد

برگزاری همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا» در اهواز

دبیر اجرایی همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا» گفت: همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا» به مدت دو روز در اهواز برگزار می‌شود.

برگزاری همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا» در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی‌رضا مهدوی در همایش «ماه خدا راه خدا» که از سوی موسسه علمی فرهنگی امام هادی (ع) در تالار اجتماعات هتل نیشکر اهواز برگزار شد اظهار داشت: این همایش از سوی موسسه علمی و فرهنگی امام هادی (ع) و در آستانه ماه مبارک رمضان، ویژه مبلغان فعال استان خوزستان برگزار شده است.

وی در ادامه به برگزاری این همایش در استان اصفهان خبر داد و گفت: در اهواز نیز همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا» از امروز به مدت دو روز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا» تصریح کرد: در این همایش دو روزه کارگاه‌های آموزشی مختلفی برای روحانیون شرکت کننده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همایش «ماه خدا، راه خدا» مباحث مختلفی به مبلغان ارائه می‌شود افزود: سبک زندگی اسلامی ایرانی و مطالبات رهبر معظم انقلاب در این زمینه نیز بازگو و آموزش داده می‌شود.

مهدوی به برگزاری همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا» از سوی موسسه علمی و فرهنگی امام هادی (ع) اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برگزاری دوره‌های آموزشی دینی و قرآنی برای مبلغان دینی و معلمان قرآنی در دستور کار این موسسه قرار دارد و در این زمینه‌ها فعالیت‌هایی انجام داده است.

وی با تاکید بر این نکته موسسه علمی و فرهنگی امام هادی (ع) تاکنون توانسته است اقدامات مفیدی در برگزاری دوره‌های آموزشی انجام دهد افزود: این دوره از همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی همایش تخصصی «ماه خدا، راه خدا»، این همایش مورد استقبال روحانیون و ائمه جماعات خوزستان و اهواز قرار گرفته است.

انتهای پیام/72010/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول