اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار «جامعه سالم، عاری از اعتیاد»

سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم 14 تیر برگزار می‌شود

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم خبر داد.

سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم 14 تیر برگزار می‌شود

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد فضا و امکاناتی برای جذب مردم و شهروندان قمی به محیط سالم و پاک ورزش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بین شهروندان قمی علاقمندان زیادی دارد و انجام آن در فواصل زمانی همواره خواسته عمومی مردم قم بوده و این اداره کل نیز تلاش می‌کند به خواسته مردم احترام بگذارد و اینگونه همایش‌ها را که زمینه ساز شور و نشاط در بین مردم است به طور مرتب برگزار کند.

آغاز برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در قم از سال 87

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: نخستین بار همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در خرداد ماه سال 1387 در قم برگزار شد و از همان دوره تاکنون روز به روز بر علاقه و اشتیاق مردم برای برگزاری این همایش‌ها افزوده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آن سال تاکنون به طور میانگین سالانه سه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار شده است و در مجموع شاهد برگزاری 12 همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم بوده‌ایم و ان‌شاءالله سیزدهمین همایش را این هفته برگزار می‌کنیم.

برگزاری همایش سیزدهم با شعار «جامعه سالم، عاری از اعتیاد»

غیاثی با بیان اینکه این همایش به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با همکاری عزیزان فعال در این ستاد برگزار می‌شود، بیان داشت: با توجه به اینکه در روزهای پر خیر و برکت ماه شعبان قرار داریم برگزاری این همایش می‌تواند در روز جمعه چهاردهم تیر ماه یک روز با نشاط و به یادماندنی را برای عموم مردم و شهروندان علاقمند به ورزش رقم بزند.

وی تصریح کرد: امروزه به دلیل اینکه زندگی‌ افراد جامعه با توجه به پیشرفت تکنولوژی حالت ماشینی پیدا کرده است و افراد جامعه به واسطه مسائل و محدودیت‌های مختلف ممکن است کمتر فرصتی برای ورزش و فعالیت جسمانی پیدا کنند، مطمئنا این همایش می‌تواند زمینه‌ساز تزریق روحیه شادابی و نشاط به مردم شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: در واقع می‌خواهیم بگوییم که امروز دیگر اهمیت ورزش و توجه به سلامت جسم و روح بر هیچ کس پوشیده نیست و بهترین فضا برای دستیابی به این مهم حضور در محیط سالم و پاک ورزش است.

6 کیلومتر پیاده‌روی از مجموعه حیدریان تا بوستان علوی قم

وی ابراز داشت: سیزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در استان قم با شعار «جامعه سالم، عاری از اعتیاد» و با جوایز ویژه در روز جمعه چهاردهم تیر ماه از ساعت هفت صبح با حضور مردم ورزش دوست قم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

غیاثی همچنین با اشاره به مسیر حدود شش کیلومتری پیاده روی و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم اظهار داشت: مسیر برگزاری این همایش از مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان به سمت بوستان تفریحی ورزشی علوی قم خواهد بود.

وی یادآور شد: محل توزیع بلیط‌ها یا کارت‌های قرعه‌کشی این همایش مدارس، ادارات، پایگاه‌های مستقر در سطح شهر و کانون‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج هستند و توزیع این کارت یا بلیط‌ها تا لحظه آغاز همایش در روز جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول