اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی از آثار محبت به اهل بیت است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: عشق و مودت به اهل بیت آثار زیادی را تاکنون داشته است که انقلاب اسلامی یکی از همین آثار است.

انقلاب اسلامی از آثار محبت به اهل بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،حجت الاسلام سیدمحمود مرویان‌حسینی صبح امروز در دومین همایش طلایه‌داران سبز و تقدیر از خادمان محرم، صفر و فاطمیه اظهار کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی این مرز و بوم محبت به پیامبر عظیم‌الشان بوده و عشق و دلدادگی به ائمه به صورت عاطفی و برخواسته از بنیادهای اعتقادی، در طول سال‌ها و قرن‌ها شکل گرفته و با این محبت و مودت اخلاق گسترش پیدا کرده و مستحکم‌ترین پیوندها در بین جامعه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شورانگیزترین حماسه‌های تاریخی در کشور ما اتفاق افتاده که محبت و مودت ائمه منشا حفظ و صیانت از این مرز و بوم و آسمان توحیدی شده است و انقلاب اسلامی ایران یکی از آثار محبت به ائمه و اهل بیت است.

مرویان‌حسینی بیان کرد: آثار عشق و محبت به ائمه و اهل بیت تنها در موفقیت‌های سیاسی و اجتماعی خلاصه نمی‌شود بلکه با عشق و مودت به ائمه اطهار، سراسر زندگی‌مان نورانی و پر برکت می‎شود.

رئیس سازمان تبلیغات خراسان‌رضوی افزود: این محبت و مودت اهل بیت توسط مردان، زنان، خردسالان و بزرگسالان در شهرها و روستاها نمود و تجلی پیدا می‌کند و نخبگان، پیشکسوتان و مدیران اسباب پشتیبانی و خدمت به اهل بیت هستند.

وی در رابطه با ستاد ساماندهی شئون فرهنگی بیان کرد: این ستاد بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور مسئولان بیش از 400 دستگاه‌ دولتی و غیر دولتی شکل گرفته و منشا خدمت‌رسانی فرهنگی در مناسبت‌های گوناگون شده است و میدان بروز پاک‌ترین و صادقانه‌ترین ابراز احساسات مردم است.

 انتهای پیام/70028/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول