اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت صنایع غلطک شرق گلستان:

پالایش قوانین صنعت را رونق می‎دهد

مدیرعامل شرکت صنایع غلطک شرق گلستان گفت: قوانین دست و پاگیر در حوزه صنعت باید بررسی و مورد پالایش قرار بگیرند تا شاهد رونق بخش صنعت در تولید و اقتصاد کشور باشیم.

پالایش قوانین صنعت را رونق می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رسول ساداتی امشب در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در گرگان اظهار داشت: در شرایط فعلی، برخی قوانین بخش صنعت نباید اجرا شود، چراکه ضربه به بخش تولید وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات حوزه صنعت بسیار زیاد است، تصریح کرد: سال 1392 طبق فرمایش مقام معظم رهبری به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» مزین شد که در 24 خرداد شاهد خلق «حماسه سیاسی» از سوی ملت ایران بودیم که این حرکت عظیم، جهانی را متحیر کرد.

ساداتی افزود: واقعیتی که در بروز حماسه سیاسی وجود داشت بسترسازی نظام و دستگاه‎های اجرایی بود که در خلق حماسه اقتصادی نیز باید این بستر توسط نظام و مسئولان ایجاد شود. 

فضای کسب و کار شاهد نامهربانی است

مدیرعامل شرکت صنایع غلطک شرق گلستان با بیان اینکه اولویت قرار دادن واحدهای صادرات‎گرا یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: صادرات برای واحدهای تولیدی جزو آمال و آرزوست؛ با توجه به اینکه قیمت تمام شده بالاست، نمی‎توانیم در زمینه صادرات به خوبی اقدام کنیم.

ساداتی با تأکید بر اینکه نقش سازمان‎ها، بانک‎ها، دارایی و تأمین اجتماعی در صادرات بسیار مهم است، افزود: در فضای کسب و کار شاهد نامهربانی‌های هستیم از جمله «سازمان تأمین اجتماعی» از جمله سازمان‎هایی است که حتی از حسابرسی در واحد و سرویس ایاب و ذهاب نیز نمی‎گذرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تأمین اجتماعی به یک قدرت اقتصادی تبدیل شده است، گفت: هزینه‎های تولید افزایش یافته و اگر این مشکلات در بخش صنعت جدی گرفته نشود در ارتقای تولید و خلق حماسه اقتصادی موفق نخواهیم بود. 

برای خلق حماسه اقتصادی باید دغدغه‎ها از ذهن تولیدکنندگان زدوده شود

مدیرعامل شرکت صنایع غلطک شرق گلستان بیان داشت: اگر قرار است تحولی در بخش تولید اتفاق بیفتد و حماسه اقتصادی رقم بخورد باید دغدغه‎ها از ذهن تولیدکنندگان زدوده شود.

ساداتی از نمایندگان مجلس خواست تا به بخش صنعت استان کمک کنند و گفت: با توجه به اینکه آغاز مشکلات از زمان قانونگذاری ظهور و بروز پیدا می‎کند لذا نمایندگان باید در این راستا دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول