اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخلاف برخی شنیده‌ها

فوتبال صنعت بین ساروی‌ها ماندگار شد

مدیرعامل باشگاه صنعت ساری تاکید کرد: برخلاف برخی شنیده‌ها مبنی بر انتقال تیم فوتبال صنعت ساری به شهری دیگر این تیم در بین مردم ساری ماندنی شد.

فوتبال صنعت بین ساروی‌ها ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، برخلاف برخی شنیده‌ها مبنی بر انتقال تیم فوتبال صنعت ساری به شهری دیگر این تیم در بین مردم ساری ماندنی شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: برخلاف شنیده‌ها همانطور که قبلا قول داده بودم صنعت ساری را در این شهرستان نگه می‌دارم و نمی‌گذارم امتیازش به فروش برسد.

اصغر یمینی ابراز داشت: امسال تیم فوتبال صنعت ساری با هیئت مدیره‌ای قوی پا به میدان خواهد گذاشت و با برنامه پیش خواهیم رفت تا در پایان فصل شرمنده هواداران و مردم شهر ساری نشویم.

وی افزود: هم اکنون با برطرف شدن مشکلات تیم فوتبال صنعت ساری تمرینات و تست‌گیری‌های این باشگاه از 16 تیر ماه آغاز خواهد شد و در روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده تست‌گیری‌های تیم فوتبال صنعت زیر نظر شبیر لطفی در زمین هلال احمر شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

یمینی در پایان گفت: موفق شدیم شبیر لطفی را با توجه به پیشنهادات زیادی که داشت در ساری و تیم محبوب صنعت نگه داریم و همه باهم از ابتدا هم‌قسم شدیم تا امسال صنعت را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول