اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صنعتگر نمونه گلستانی در گفت‎وگو با فارس:

گره‎های بخش صنعت با دیدگاه تشریفاتی باز نمی‎شود

یک صنعتگر نمونه گلستانی با بیان اینکه مسئولان باید توجه جدی به بخش صنعت داشته باشند، گفت: گره‎های بخش صنعت با دیدگاه تشریفاتی باز نمی‎شود بلکه با رویکرد تخصصی می‎توان موانع را از سر راه برداشت.

گره‎های بخش صنعت با دیدگاه تشریفاتی باز نمی‎شود

رضا افتخارالدین در حاشیه مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در گلستان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بروکراسی اداری مشکل جدیدی در بخش صنعت و معدن نیست بلکه از دیرباز صنعتگران و تولیدکنندگان با مشکلات دست و پنجه نرم می‎کنند.

صنعت در گلستان نیازمند توجه بیشتر است

وی با بیان اینکه صنعت در استان گلستان نوپاست و نیازمند توجه بیشتری برای بهبود تولید در سال حماسه اقتصادی است، تصریح کرد: استان محروم صنعتی گلستان با حمایت مسئولان می‎تواند به سمت استقلال بیشتر رهنمون شود.

این صنعتگر گلستانی نداشتن رویکرد صنعتی مسئولان را یک مشکل جدی در بخش تولید و صنعت عنوان کرد و ابراز داشت: نداشتن دیدگاه صنعتی در مسئولان استان نمی‎تواند مشکلات تولید را برطرف کند، بلکه اثرگذاری در حوزه فعالیت‎های صنعتی با شناخت چالش‎ها و ارائه راهکارهای مناسب در برهه‎های مختلف امکان‌‎پذیر خواهد بود.

افتخارالدین با بیان اینکه بیشترین مشکلات حوزه صنعت در بروکراسی‎های اداری است، خاطرنشان کرد: معطل ماندن صدور پروانه ساختمانی تا سه ماه یک ضعف جدی است در صورتیکه این کار در کشوری مانند عربستان در یک روز انجام می‎شود لذا باید نیازهای بخش تولید به درستی و در کمترین زمان حل شود.

سرمایه در گردش نیاز مبرم صنعتگران گلستان

به گفته وی؛ نیاز مبرم به سرمایه در گردش از دیگر دغدغه‎ها و مشکلات پیش‎روی کارخانه‎داران، صنعتگران و تولیدکنندگان است که بخش تولید را درگیر خود کرده است.

این صنعتگر گلستانی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات صنعتی باعث رونق تولید می‎شود، متذکر شد: رونق تولید باعث حل مشکلات خرد و کلان اقتصادی استان می‎شود گرچه مشکلات اجتماعی استان نیز کم نیستند.

افتخارالدین در پایان اظهار داشت: رفع معضل بیکاری در سایه توجه به بخش صنعت و تولید است.

انتهای پیام/83001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول