اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی در همدان:

حل مشکلات اقتصادی اولویت کاری دولت آینده باشد

دبیر حزب موتلفه اسلامی در همدان گفت: در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت کالاها و تورم موجود، مردم از رئیس جمهور آینده رفع مشکلات اقتصادی و تأمین معیشت خانواده‌ها را خواستار هستند.

حل مشکلات اقتصادی اولویت کاری دولت آینده باشد

محمود الفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید اولویت کاری رئیس جمهور منتخب قرار گیرد اظهار داشت: مردم در تأمین معیشت و گذران زندگی با مشکل روبرو شده‌اند که دولت جدید باید راهکاری برای رفع این مسائل ارائه دهد.

وی ادامه داد: رسیدگی به امور فرهنگی جامعه نیز یکی دیگر از اولویت‌های رئیس جمهور است که باید برای بهبود و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه تلاش بیشتری کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در همدان با اشاره به اینکه دولت آینده به ساسیت خارجی با نگرشی جدید نگاه کند افزود: رئیس جمهور در مصاحبه مطبوعاتی خود به نگرش جدید در ایجاد تعامل و اعتدال‌گرایی را مطرح کردند.

وی اضافه کرد: کاندیداها در دوران رقابت‌ها مشکلات اقتصادی و گرانی را به عنوان مشکل جامعه مطرح می‌کردند و مردم نیز با توجه اینکه خواهان رفع این مشکلات بودند به روحانی رأی دادند.

الفت ابراز داشت: دولت فعلی در کنترل تورم و گرانی موفق نبود و دولت آینده باید در این راستا بیشتر تلاش کند.

وی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اولویت‌های کاری دولت آینده اشاره کرد و یادآور شد: رهبری خواستار ایجاد حماسه سیاسی بودند که مردم با حضوری گسترده در انتخابات حماسه سیاسی را خلق کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در همدان بیان داشت: در امتداد حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری با حضور مردم و با قوت بیشتری ایجاد می‌شود. 

وی اضافه کرد: تحقق حماسه اقتصادی وظیفه دولت است که دولت آینده باید کارخانه‌های تعطیل و کارهای نیمه‌تمام را به عنوان متولی امر و اجرایی کشور به سرانجام برساند. 

الفت با بیان اینکه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی است خاطرنشان کرد: دولت آینده باید در راستای ایجاد فرهنگ ایرانی و اسلامی و سبک زندگی مد نظر مقام معظم رهبری تلاش کند.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول