اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

حفظ ارزش پول ملی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت آینده است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان حفظ ارزش پول ملی را تحت هر شرایطی مهم‌ترین اولویت دولت آینده ایران دانست و گفت: به نظر می‌رسد آسیب وارد شده به ارزش پول ملی بیشتر به دلیل بی‌تدبیری دولتمردان بوده است.

حفظ ارزش پول ملی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت آینده است

نقی مجتهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اصلاح سیاست خارجی را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت آینده دانست و اظهار داشت: تعامل سازنده و پررنگ با کشورهای دیگر برای کاهش مشکلات باید در دستور کار دولت منتخب قرار گیرد.

وی کم کردن تحریم‌ها از طریق تعامل با کشورهای دیگر را ممکن دانست و افزود: سیاست خارجی کشور از این لحاظ به صورت واقعی دچار مشکل شده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان تصریح کرد: در سیاست خارجی با عقلانیت حاکم شده و با تدبیر از موقعیت‌ها استفاده شود چراکه مشکلات فقط در کشور ما نیست و همه کشورها به نوعی معضل دارند که می‌توان با تدبیر از آنها برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

* لزوم اعتمادسازی بین مردم و دولت

وی اعتمادسازی را دیگر اولویت دولت آینده دانست و اضافه کرد: درست نبودن عملکردهای دولت در حوزه ارائه اطلاعات تا حدودی اعتماد مردم را به دولت از بین برده است که باید نسبت به اصلاح آن اقدام کرد.

مجتهدی تاکید کرد: شفاف‌سازی اطلاعات از وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب بود که اگر عمل شود به اعتمادسازی بین دولت و مردم کمک می‌کند.

وی اصلاح امور معیشت مردم را دیگر اولویت دولت و کابینه آینده عنوان کرد و افزود: دولت آینده با همه توان باید نسبت به کنترل قیمت‌ها اقدام کند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان به جو روانی ایجاد شده در کشور بعد از انتخابات اشاره و تصریح کرد: این رویه یعنی کنترل و کاهش قیمت‌ها باید ادامه یابد.

وی حفظ ارزش پول ملی را تحت هر شرایطی مهم‌ترین اولویت دولت آینده ایران دانست و ادامه داد: به نظر می‌رسد آسیب وارد شده به ارزش پول ملی بیشتر به دلیل بی‌تدبیری دولتمردان بوده است.

مجتهدی تاکید کرد: حفظ ارزش پول ملی به هر طریق ممکن باید در دستور کار و اولویت کاری مسئولان کشور قرار گیرد، چراکه مهم‌تر از این مورد در کشور وجود ندارد.

وی انتخاب مدیران لایق و کارآمد در بعد ملی و استانی را دیگر اولویت دولت آینده اعلام کرد و افزود: کشور از حضور مدیران نالایق و لطمه فراوان خورده است، از این رو دولت منتخب باید شایسته‌سالاری را در انتخاب مدیران سرلوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/73004/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول