اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همدان:

کتابخانه مشارکتی شهید جنتی همدان 4 هزار جلد کتاب دارد/افزایش تعداد کتاب‌ها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همدان گفت: کتابخانه مشارکتی شهید جنتی همدان در حال حاضر 4 هزار جلد کتاب دارد که تا پایان سال کتاب‌های بیشتری به ارزش 60 میلیون تومان به آن افزوده شود.

کتابخانه مشارکتی شهید جنتی همدان 4 هزار جلد کتاب دارد/افزایش تعداد کتاب‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مجتبی قمری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح کتابخانه مشارکتی شهید علیرضا جنتی، آن را گام مهمی در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه مفید دانست.

وی گفت: این کتابخانه در فضای 120 متری در محل سالن چندمنظوره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ایجاد شده تا دانش‌آموزان بتوانند به خوبی از مطالعه مفید در این کتابخانه برخوردار شوند.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همدان ادامه داد: این کتابخانه فعلاً 4 هزار جلد کتاب دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر هفته به تعداد کتاب‌های این کتابخانه اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است تا پایان سال جاری کتاب‌های بیشتری به ارزش 60 میلیون تومان به کتابخانه مشارکتی شهید علیرضا جنتی افزوده شود.

قمری یادآور شد: برنامه‌های مختلفی را برای استفاده بهتر دانش‌آموزان از این کتابخانه را داریم که از جمله این برنامه‌ها نقد کتاب، نماز جماعت، برگزاری انجمن‌های بصیرت‌افزایی و ... است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در عصر انفجار اطلاعات قرار گرفتیم ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی در سطح استان باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همدان در پایان سخنانش گفت: در این کتابخانه تمام کتاب‌های مختلف با موضوعات متنوع کودک، نوجوان، کتاب‌های مرجع و... موجود است.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول