اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه‌های عمومی آبیک مطرح کرد

نیاز مبرم مردم خاکعلی به کتابخانه عمومی

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک با بیان اینکه مردم شهر خاکعلی نیاز مبرم به کتابخانه عمومی دارند، گفت: اختصاص زمین مناسب برای احداث کتابخانه در این شهر ضروری است.

نیاز مبرم مردم خاکعلی به کتابخانه عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، محمدرضا آقااحمدی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک که در سالن جلسات کتابخانه عمومی امام محمد باقر (ع) برگزار شد، اظهار داشت: شهردار سابق خاکعلی زمینی را برای احداث کتابخانه عمومی در نظر گرفته بود که مسئولان فعلی این شهر با اختصاص زمین مذکور موافقت نکردند.

آقااحمدی ادامه داد: مسئولان شهر خاکعلی قول مساعد داده بودند که جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی به طور جداگانه در این شهر برگزار شود که تاکنون این قول عملی نشده است.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در روستاهای بزرگ قشلاق و زیاران نیز احداث کتابخانه عمومی به شدت احساس می‌شود و باید جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

آقااحمدی اضافه کرد: تنها دو باب کتابخانه عمومی در شهرستان آبیک وجود دارد که پاسخگوی نیازهای نوجوانان و جوانان این شهرستان نیست.

وی تصریح کرد: مساحت کتابخانه عمومی امام محمد باقر (ع) شهر آبیک، که سال 59 احداث شده است، در سال 85 از 200 متر مربع به 450 متر مربع افزایش یافت و بخش کودک و خدمات اینترنتی به این کتابخانه افزوده شد.

این مسئول ادامه داد: کتابخانه عمومی امام رضا (ع) شهر آبیک هم در سال 89 در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در سه طبقه احداث شده که البته از دسترس شهروندان دور است.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک یادآور شد: دو هزار و 552 نفر عضو دو کتابخانه عمومی شهرستان هستند که در 9 ماه اخیر 42 هزار و 793 جلد کتاب امانت گرفته‌اند.

آقااحمدی احداث کتابخانه عمومی مرکزی در شهر آبیک را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد شهرداری آبیک در بوستان 9 هکتاری زمین مناسبی به احداث این کتابخانه را اختصاص دهد.

انتهای پیام/77006/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول