اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک عنوان کرد

ضرورت احداث کتابخانه عمومی در مسکن مهر آبیک

فرماندار آبیک با اشاره به ساکن شدن سه هزار و 200 خانوار در مسکن مهر شهرک بعثت، احداث کتابخانه عمومی در این شهرک را ضروری دانست.

ضرورت احداث کتابخانه عمومی در مسکن مهر آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک که در سالن جلسات کتابخانه عمومی امام محمد باقر (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در مذاکره‌ای با مسئولان بخش بشاریات شهرستان آبیک مقرر شده زمینی برای احداث کتابخانه عمومی در شهر خاکعلی اختصاص دهند.

وی بیان کرد: به دلیل اختلافات شدید بین شورای اسلامی شهر و شهرداری خاکعلی تاکنون زمینی به احداث کتابخانه عمومی در این شهر اختصاص داده نشده است.

وی اضافه کرد: با تشکیل جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی در شهر خاکعلی تا پایان تیرماه موضوع زمین بررسی و پیگیری می‌شود تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

فرماندار شهرستان آبیک با تأکید بر پیگیری مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برای رفع مشکل شکوائیه انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور از شهرداری آبیک مبنی بر عدم پرداخت نیم درصد از سال 83 تاکنون اذعان کرد: شهرداری علاوه بر پرداخت نیم درصد از عوارض به کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک معوقات شهرداران گذشته را نیز پرداخت کرده است.

داداشی تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد که شهرداری آبیک وظایفی را که بر عهده داشته به اجرا درآورده است.

فرماندار آبیک با بیان اینکه اگر وضعیت بودجه امسال مانند سال گذشته انقباضی و نامطلوب باشد، امکان پروژه جدید وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در غیر این صورت با اختصاص زمین در مسکن مهر، کلنگ احداث کتابخانه عمومی به زمین زده می‌شود تا در کمتر از سه سال احداث شود و به بهره‌برداری برسد.

داداشی افزود: مسجد احداثی در مسکن مهر با دارا بودن تنها یکصد متر مربع مساحت، پاسخگوی ساکنان نیست.

وی احداث دومین مسجد این مجموعه را ضروری و از اوجب واجبات خواند و افزود: مسکن مهر آبیک همچنین به مجتمع‌های تجاری نیاز دارد.

انتهای پیام/77006/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول