اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

بومی‌سازی مصوبات دولت برای پیشگیری از قاچاق ضروری است

استاندار خراسان جنوبی گفت: بومی‌سازی مصوبات دولت برای پیشگیری از قاچاق ضروری است.

بومی‌سازی مصوبات دولت برای پیشگیری از قاچاق ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت ایام صدور فرمان رهبر معظم انقلاب پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: این فرمان نقطه عطفی برای حمایت از تولیدات ملی شده است.

وی افزود: این فرمان زمینه‌ای برای پیشگیری و مبارزه بی‌امان از پدیده‌ای شده که معظم‌له آن را خطرناک توصیف کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار اثرگذار و سازنده، تاکید کرد: مقام معظم رهبری همیشه از مسئولان و کمیسیون مطالباتی را در این ارتباط دارند.

رشید حماسه سیاسی و اقتصادی را مکمل یکدیگر دانست و یادآور شد: حمایت از تولیدات ملی مهم‌ترین موضوع و نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد حماسه اقتصادی دارد.

این مسئول تصریح کرد: در یکسال گذشته تلاش و هماهنگی مضاعفی بین دستگاه‌ها و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی به وظایف کمیته‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: نمایندگان دستگاه‌ها در جلسات کمیته و کمیسیون باید دائمی و دارای اختیار تام از سوی مدیر باشند در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه و کار مدون در کمیته منوط به بودجه خاص نیست، گفت: در همه امور هماهنگی، مدیریت و استفاده از اعتبارات دستگاه‌ها در اولویت قرار دارد و منطبق با شرح وظایف و ظرفیت دستگاه‌ها از محل اعتبارات استفاده می‌شود.

رشید ادامه داد: بومی‌سازی مصوبات دولت و مرکز متناسب با شرایط استان امری لازم برای پیشگیری از قاچاق است که باید استمرار داشته باشد.

این مسئول یادآور شد: دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید از خرید کالا خارجی در راستای حمایت از تولید داخلی  بیشتر از گذشته جلوگیری کنند و در صورت توجه نکردن به این امر باید پاسخگو باشند.

استاندار خراسان جنوبی در پایان با اشاره به کنترل آرد و گندم اذعان داشت: باید از قاچاق آن جلوگیری و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/22481/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول