اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بشرویه خبر داد

توزیع 260 سبد غذایی بین معلولان بشرویه

رئیس اداره بهزیستی بشرویه از توزیع 261 سبد غذایی بین معلولان و نیازمندان این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

توزیع 260 سبد غذایی بین معلولان بشرویه

محمد خادم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: معلولان به عنوان افراد توانمند در حوزه‌های مختلف حقوقی مساوی با سایر اقشار در جامعه دارند و باید از این حقوق برخوردار شوند.

وی ادامه داد: از اهداف واحد توانبخشی سازمان بهزیستی ارتقای سلامت، ‌پیشگیری از بروز و یا تشدید عوارض معلولیت، برابرسازی فرصت‌ها، تلفیق اجتماعی، توانمندسازی و آگاه‌سازی است.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه تصریح کرد: پرداخت مستمری به معلولان نیازمند، کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه‌، کمک هزینه درمان، وام خود‌اشتغالی و مشاغل خانگی از خدماتی است که بهزیستی به مددجویان زیرپوشش واحد توانبخشی ارائه می‌دهد.

خادم افزود: در سال گذشته تعداد 11 نفر از تعرفه معافیت سربازی استفاده کرده و به تعداد چهار نفر نیز کمک بلاعوض برای ساخت مسکن به مبلغ 80 میلیون ریال اعطا شده است.

وی از توزیع 261 سبدغذایی بین معلولان و نیازمندان این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین 600 کیلوگرم گوشت، 504 جفت کفش و 15 دست لباس اهدایی توزیع شده است.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه یادآور شد: در بخش هزینه درمان و اشتغال طرح آفتاب نیز مبلغ 90 میلیون ریال هزینه شده و برای رفع نیازهای خاص معلولان نیز بیش از 8 میلیون ریال پرداخت شد.

انتهای پیام/69006/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول