اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بشرویه خبر داد

پرداخت 49 میلیون ریال کمک هزینه درمان به معلولان بشرویه

رئیس اداره بهزیستی بشرویه از پرداخت 49 میلیون و 251 هزار ریال کمک هزینه درمان به معلولان زیرپوشش این نهاد در سال گذشته خبر داد.

پرداخت 49 میلیون ریال کمک هزینه درمان به معلولان بشرویه

محمد خادم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: اداره بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی در راستای رفع نیازهای معلولان و کمک به زندگی آنها خدمات مطلوبی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: به منظور مناسب‌سازی محیط زندگی و خودرو معلولان 22 میلیون و 600 هزار ریال هزینه شده و همچنین به تعداد 85 نفر معلول زیرپوشش این نهاد مبلغ 51 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه سوخت خودرو  پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه با بیان اینکه 12 نفر از معلولان برای تخفیف در هزینه‌های بیمه‌ای به بیمه تامین اجتماعی معرفی شده‌اند، گفت: همچنین بالغ بر 24 میلیون ریال به عنوان حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی و جسمی و حرکتی پرداخت شد.

خادم عنوان کرد: به منظور کمک هزینه درمان به معلولان زیرپوشش بهزیستی مبلغ 49 میلیون و 251 هزار ریال پرداخت شده است.

برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ورزشی جانبازان و معلولان در بشرویه

وی با بیان اینکه جانبازان و معلولان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ناشناخته‌ای هستند، گفت: با هدف ایجاد نشاط و انگیزه برای جامعه معلولان و جانبازان و خانواده‌های آنها و همچنین جذب هر چه بیشتر آنها به محیط‌های ورزشی و کاهش آسیب‌های معلولان جشنواره فرهنگی و ورزشی جانبازان و معلولان بشرویه برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه تصریح کرد: این جشنواره با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت جانبازان و معلولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره بهزیستی بشرویه همزمان با هفته جانبار و روز جوان در سالن ورزشی بشارت برگزار شد.

خادم تصریح کرد: در جشنواره فرهنگی و ورزشی جانبازان و معلولان 20 نفر در دو رشته ورزشی تنیس روی میز و دوومیدانی با هم به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: در این مسابقات در رشته تنیس روی میز محمدمهدی فیض آبادی مقام اول، مجتبی آگوش مقام دوم و سلیمان غلامی مقام سوم را کسب نمودند.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه یادآور شد: در رشته دوومیدانی نیز حمید نادری توکلی، مجتبی آگوش و محمدرضا فیض آبادی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/69006/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول