اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

ولایت‌مداری شاخصه اصلی رئیس جمهور آینده باشد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ولایت‌مداری، پایبندی به اصول اسلام و انقلاب و مدیریت از شاخصه‌های اصلی ریاست جمهوری است.

ولایت‌مداری شاخصه اصلی رئیس جمهور آینده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار سالار آبنوش امروز در مجمع شورای عالی قشر بسیج کارمندان سپاه استان قزوین طی سخنانی به نقش مدیران برای حضور حداکثری افراد در انتخابات پرداخت.

وی اظهار داشت: وظیفه همه مسئولان و مدیران این است که در خلق حماسه سیاسی کمک کنند و هر فرد به اندازه خود در خلق این حماسه نقش دارد.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به وضعیت حاکم در منطقه و جهان ابراز داشت: بی‌شک نتیجه انتخابات ایران تأثیر شگرفی در مناسبات و معادلات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای دارد و به همین دلیل استکبار جهانی چشم به انتخابات ایران دوخته است.

آبنوش با برشمردن خصوصیات رئیس جمهور آینده اذعان داشت: از سخنان مقام معظم رهبری می‌توان دریافت که ولایت‌مداری، ارزشی بودن و کارآمدی و مدیریت از شاخصه‌های رئیس جمهور آینده است.

در ابتدای این مراسم طاهرخانی، مسئول بسیج کارمندی سپاه استان قزوین گفت: این جلسه با هدف تبیین نقش مدیران و دستگاه‌های اجرایی در خلق حماسه سیاسی شکل گرفته است و بسیج کارمندی استان قزوین تمام توان خود را به کار بسته است تا با تشکیل چنین جلساتی نقش مؤثری در خلق حماسه سیاسی داشته باشد.

در پایان این مراسم تعدادی از مدیران ارشد سازمان‌ها به ارائه نظرات و راهکارهایی در راستای خلق این حماسه پرداختند.

انتهای پیام/2667/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول