اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

پیروزی‌های ملت ایران مرهون ولایتمداری آنان است

حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: جشن پیروزی ملت مقاوم ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و دیگر عرصه‌ها مرهون ولایتمداری آنان است.

پیروزی‌های ملت ایران مرهون ولایتمداری آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر که به مناسبت سالگرد فاجعه هفتم تیر منتشر شده آمده است: هفتم تیرماه سالگرد شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از همراهانش از جمله دو تن از نمایندگان دوره اول مجلس شورای اسلامی از استان دلاورخیز و شهیدپرور بوشهر شهیدان سرافراز میربهزاد شهریاری و عباس حیدری و هفته قوه قضائیه را گرامی می‌داریم.

حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در این بیانیه، تیرماه را یکی از مهمترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی ذکر کرده و آورده است: در هفتمین روز از این ماه در سال 1360 یک روز پس از سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، با انفجار مهیبی که توسط بمب جاسازی شده منافقین خود فروخته و سرسپرده بیگانه در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی رخ داد بیش از هفتاد نفر از یاران بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و افراد مؤثر و نیروهای کیفی این نظام مقدس به خاک و خون کشیده شدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اکنون با گذشت بیش از سه دهه از آن روز دلخراش ، شاخه‌های درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون این عزیزان و سایر شهیدان راه حق آبیاری گردیده، در سراسر جهان گسترش یافته است و میوه آن کام تشنگان عدالت و آزادیخواهان و استقلال طلبان را شیرین نموده است و ما امروز با افتخار به آن شهیدان آرمیده در جوار رحمت پروردگار اعلام می‌نمائیم که علیرغم تهدیدات، تحریم‌ها و توطئه‌های گوناگون و ایجاد فتنه‌ها و جریانات انحرافی، ملت شریف و مبارز ایران با پیروی از ولایت فقیه خط انقلابی شما شهیدان را حفظ نموده و آرمان‌های الهی شما را نه تنها به کشورهای اسلامی بلکه به جهان بشری صادر نموده است.

در این بیانیه آمده است: علیرغم این توطئه‌ها، از سویی دیگر جهان شاهد جشن پیروزی ملت مقاوم ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و میلاد نورانی امام عصر (عج) می‌باشد، مردم با شادمانی خود نشان دادند که در برابر تحریم‌ها و تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که حفظ استقلال کشور و پاسداری از خون شهیدانشان هزینه دارد و پیروزی‌های خود را مرهون ولایتمداری می‌دانند. دشمنان نیز به خوبی می‌دانند که از کجا ضربه می‌خورند به همین جهت تمام توان خود را برای درهم شکستن خط مقاومت در لبنان ، سوریه و عراق به کار گرفته‌اند و با تروریست‌های شناخته شده هم‌پیمان می‌شوند و با کشتی‌های غول پیکر برای تقویت آن‌ها اسلحه می‌فرستند ولی تیرهای غیبی کشتی را در هم‌ می‌شکند و به قعر دریا می‌فرستد. 

در پایان این بیانیه آمده است: امید است با تدبیر رئیس جمهور منتخب و همکاری قوای مقننه و قضائیه و همه جناح‌های سیاسی و آحاد ملت، تحت نظارت عالی ولی فقیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با عنایات امام عصر (عج) و لطف خداوند حکیم شاهد پیروزی‌های  بزرگتری در کشور و جهان باشیم.

انتهای پیام/66006/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول