اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 ماه نخست امسال تحقق یافت

ارائه 200 هزار نفر ساعت آموزش در بخش دولتی خراسان شمالی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی از اجرای 279 هزار و 541 نفر ساعت آموزش مهارت توسط فنی و حرفه‌ای استان طی سه ماه نخست امسال خبر داد.

ارائه 200 هزار نفر ساعت آموزش در بخش دولتی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی، حسین بابایان با تاکید بر توسعه و ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان موتور محرک اقتصاد هر استان اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و 980 هزار نفر ساعت تعهد آموزشی یکساله استان در بخش دولتی، 279 هزار و 541 نفر ساعت آموزش طی سه ماه نخست امسال انجام شده است.

وی افزود: از مجموع آموزش‌های بخش دولتی 969 نفر ساعت به صورت استاد شاگردی، یک هزار و 476 نفر ساعت در پادگان، 26 هزار و 670 نفر ساعت در روستا، 7 هزار و 845 نفر ساعت در شعب شهری، 18 هزار و 16 نفر ساعت در صنایع، 191 هزار و 578 نفر ساعت در مراکز ثابت شهری، 10 هزار و 752 نفر ساعت در جوار دانشگاه و 22 هزار و 235 نفر ساعت در زندان عملیاتی شده است.

بابایان همچنین از تولید و پخش 11 مسابقه رادیویی با عنوان «مهارت و اشتغال» با همکاری صدا و سیمای استان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: پیرو انعقاد تفاهمنامه مشارکتی تولید و پخش مسابقه رادیویی با عنوان «مهارت و اشتغال» با همکاری صدا و سیمای استان در 53 قسمت به صورت هفتگی، از ابتدای سال جاری تاکنون 11 برنامه تولید و پخش شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماه نخست امسال همچنین 33 نفر از افراد ماهر استان طی برگزاری 11 دوره مسابقه رادیویی در رشته‌های کامپیوتر، برق، تعمیر لوازم خانگی، بافندگی، تراشکاری، لب تاپ، گردشگری، تعمیر تلفن همراه، انرژی خورشیدی، حسابداری مالیاتی و گلدوزی به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول