اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌و‌گو با فارس:

دولت نظام فرهنگی و دینی جامعه را مورد توجه قرار دهد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی به‌خوبی مورد توجه حجت‌الاسلام روحانی قرار گرفته، گفت: توجه داشتن به نظام فرهنگی و دینی جامعه و عفاف و حجاب باید از اولویت‌های کاری دولت یازدهم باشد.

دولت نظام فرهنگی و دینی جامعه را مورد توجه قرار دهد

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب اولویت‌های کاری خود را در مصاحبه‌هایش بیان کرد.

ممدوحی با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی و حل بی‌کاری جوانان به‌خوبی مورد توجه حجت‌الاسلام روحانی قرار گرفته، ادامه داد: به‌نظر می‌رسد توجه داشتن به نظام فرهنگی و دینی جامعه و جوانان و عفاف و حجاب از اولویت‌های کاری دولت یازدهم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برخی از موضوعات به‌صورت طبیعی اتفاق می‌افتد، مثلا ممکن است فردی چادر نپوشد، اما نوع پوشش صحیح باشد و این اشکالی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: گاهی برخی موضوعات که وارد فرهنگ و جامعه ما می‌شود، ساخته دست بیگانگان است که باید مراقب این موضوعات بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر بررسی کردن موضوعات مربوط به حوزه فرهنگی، بیان داشت: برخی موضوعات و به اصطلاح مدها زیبا و جذاب نیستند، بلکه فقط هنجارشکنند.

ممدوحی پرداختن به کتب اخلاقی و دینی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: در حوزه سینما خلأ بسیاری داریم و در حوزه تلویزیون فقط افزایش کانال‌ها کافی نیست، بلکه بالا بردن کیفیت و پر بار کردن محتوا باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: موضوعات فیلم‌ها و محصولات فرهنگی ما باید مسائل اجتماعی باشد. نکته بسیار مهمی که رئیس جمهور باید به آن توجه کند، صداقت و پاسخ‌گو بودن است.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول