به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرینکلاه با بیان اینکه اجرایی شدن مصوبات شوراها و کمیتههای 64 گانه فرمانداری شیراز توسط دستگاههای مربوطه مورد بررسی قرار میگیرد، اظهار داشت: در سال 91 و ماههای ابتدایی سال جاری شوراهای 64 گانه فرمانداری بر اساس جدول زمانبندی شده و با اولویت بر اساس مطالبات مردمی تشکیل و مصوبات آن نیز عملیاتی میشد.
وی با بیان اینکه مدتی به دلیل برگزاری انتخابات و اهمیت موضوع تغییراتی در زمان برگزاری جلسات شوراها و کمیتههای مختلف فرمانداری به وجود آمد، تصریح کرد: با پایان یافتن زمان برگزاری انتخابات، باید به طور مجدد، شوراها با جدیت بیشتری در راستای حل مشکلات شهرستان شیراز جلسات خود را تشکیل دهند و مهمتر از آن اجرایی شدن مصوبات جلسات است که در این راستا چگونگی و میزان اجرایی شدن مصوبات جلسات پیشین توسط دستگاههای مربوطه مورد بررسی قرار میگیرد.
فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی و خدماترسان شهرستان شیراز پرداخت و خاطرنشان کرد: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاههای دولتی مطرح است و در واقع، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجرا است.
زرینکلاه اضافه کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستمهای اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است و آن، نیاز نهفتهای میان مردم و دستگاههای اجرایی بود که این امر در شهرستان شیراز باید اولویت کاری کارکنان و مدیران دستگاههای مختلف مانند گذشته باشد.
وی در پایان اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع باید اولویت کاری دستگاههای اجرایی و خدماترسان باشد و در این راستا میزان مراجعه مردم شیراز به فرمانداری در مورد پیگیری مشکلات قانونی خود با دیگر دستگاهها میتواند یکی از ملاکهای ارزیابی بخشداریها، ادارات و سازمانها در این شهرستان باشد.
انتهای پیام/2448/ن/گ1003