اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با میزان مراجعه مردم به فرمانداری شیراز صورت می‌گیرد

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی در شیراز

فرماندار شیراز گفت: میزان مراجعه مردم شیراز به فرمانداری در مورد پیگیری مشکلات قانونی خود با دیگر دستگاه‌ها می‌تواند یکی از ملاک‌های ارزیابی آنها در این شهرستان باشد.

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه با بیان اینکه اجرایی شدن مصوبات شوراها و کمیته‌های 64 گانه فرمانداری شیراز توسط دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در سال 91 و ماه‌های ابتدایی سال جاری شوراهای 64 گانه فرمانداری بر اساس جدول زمان‌بندی شده و با اولویت بر اساس مطالبات مردمی تشکیل و مصوبات آن نیز عملیاتی می‌شد.

وی با بیان اینکه مدتی به دلیل برگزاری انتخابات و اهمیت موضوع تغییراتی در زمان برگزاری جلسات شوراها و کمیته‌های مختلف فرمانداری به وجود آمد، تصریح کرد: با پایان یافتن زمان برگزاری انتخابات، باید به طور مجدد، شوراها با جدیت بیشتری در راستای حل مشکلات شهرستان شیراز جلسات خود را تشکیل دهند و مهم‌تر از آن اجرایی شدن مصوبات جلسات است که در این راستا چگونگی و میزان اجرایی شدن مصوبات جلسات پیشین توسط دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان شیراز پرداخت و خاطرنشان کرد: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه‌های دولتی مطرح است و در واقع، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجرا است.

زرین‌کلاه اضافه کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است و آن، نیاز نهفته‌ای میان مردم و دستگاه‌های اجرایی بود که این امر در شهرستان شیراز باید اولویت کاری کارکنان و مدیران دستگاه‌های مختلف مانند گذشته باشد.

وی در پایان اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع باید اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باشد و در این راستا میزان مراجعه مردم شیراز به فرمانداری در مورد پیگیری مشکلات قانونی خود با دیگر دستگاه‌ها می‌تواند یکی از ملاک‌های ارزیابی بخشداری‌ها، ادارات و سازمان‌ها در این شهرستان باشد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول