اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مهندسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه اعلام کرد

ایجاد 16 مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه در کشور

مسئول مهندسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایجاد 16 مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه در سپاه‌های استانی سراسر کشور خبر داد.

ایجاد 16 مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی عطایی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه بیت‌المقدس در پادگان توحید سنندج اظهار کرد: ایجاد مراکز تداوم سپاه در سطح سپاه‌های استانی به منظور ارتقای بصیرتی و ارائه آموزش‌های لازم به پاسداران ضروری بوده و طی چند سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این راستا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 16 مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه در سراسر کشور احداث شده و یا در حال راه‌اندازی است.

به گفته مسئول مهندسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، هشت مرکز از این تعداد تاکنون بهره‌برداری شده و 6 مرکز آن نیز با پیشرفت 75 درصدی در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

عطایی اضافه کرد: دو مرکز تداوم سپاه در دو استان کردستان و زنجان نیز در مرحله فونداسیون بوده و با توجه به تلاش‌ها و پشتکاری که در روند اجرای کار وجود دارد به زودی به پایان می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه احداث مرکز تداوم سپاه استان کردستان با کمی تاخیر از سایر استان‌ها آغاز می‌شود، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و کمک‌های مرکز و استان بتوانیم شاهد بهره‌برداری آن در روزهای آغازین تیرماه 93 باشیم.

مسئول مهندسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: 200 نفر در رده‌های سپاه در مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی زیرپوشش آموزش‌های مختلف قرار می‌گیرند.

عطایی در پایان میزان اعتبار برای اجرای این پروژه را بیش از یک ‌میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: آمادگی کامل را برای هر گونه حمایت از اجرای این طرح داریم و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول