اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم هندبال سپاهان:

انحلال تیم هندبال سپاهان به هندبال ایران ضربه می‌زند

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: در صورت انحلال تیم هندبال سپاهان نوجوانان و جوانان این تیم نابود می‌شوند و به هندبال کشور آسیب می‌رسد.

انحلال تیم هندبال سپاهان به هندبال ایران ضربه می‌زند

سید مصطفی ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حضور یا عدم شرکت تیم هندبال سپاهان در لیگ برتر فصل آینده اظهار کرد: این تیم در حال حاضر در کشمکش میان فدراسیون و باشگاه قرار دارد و سرنوشت آن تاکنون مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: صحبت هیئت مدیره باشگاه این است که فدراسیون حق نداشته سپاهان را از لیگ بیرون کند و در صورت حضور در لیگ باز هم با بی‌مهری‌های فدراسیون مواجه می‌شویم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان تصریح کرد: سپاهان همواره تیمی بوده که بازیکنان ملی‌پوش بسیاری داشته است، شاید شهرهای دیگر مانند سبزوار و مشهد سرمایه‌گذاری‌های مناسبی را انجام داده باشند، اما هیچ تیمی به اندازه سپاهان نمی‌تواند در امر بازیکن‌سازی به هندبال کشور خدمت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که تکلیف بازیکنان تیم در صورت انحلال تیم یا عدم شرکتش در لیگ چه می‌شود، اضافه کرد: ما بازیکن هستیم و در این تیم نشد به تیم دیگر می‌رویم، اما نوجوانان و جوانانی که در مدارس هندبال سپاهان فعالیت می‌کنند و هزینه‌های بالایی برای آنها می‌شود چه سرنوشتی پیدا می‌کنند.

ساداتی تاکید کرد: در جلسه‌ای که به صورت مجدد در باشگاه برگزار خواهد شد این مسائل مطرح می‌شود و امیدوارم بازهم سپاهان در لیگ شرکت کند، چرا که عدم حضور این تیم نه تنها هندبال اصفهان بلکه هندبال ایران را از بین می‌برد.

انتهای پیام/63020/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول