اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه:

ترافیک پرترددترین محور شمال مدیریت می‌شود

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه با اشاره به مسافرپذیر بودن محور سوادکوه در ایام تابستان، گفت: طرح‌های ضربتی برای مدیریت ترافیک محور سوادکوه انجام می‌شود.

ترافیک پرترددترین محور شمال مدیریت می‌شود

علی اکبر احمدی در حاشیه بازدید از نقاط حادثه‌خیز محور سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به نقاط حادثه‌خیز درون شهرهای شهرهای پل سفید، زیراب و شیرگاه گفت: حدود 60 کیلومتر راه اصلی و فرعی در محدوده فعالیت‌های پلیس راهور شهرستان سوادکوه قرار دارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه به برخی از نقاط حادثه‌خیز محور سوادکوه در حوزه فعالیت‌های راهور اشاره کرد و افزود: مناطق پیچ کوبان شیر گاه، سه راهی کلانتری شیرگاه، محدوده قاسم آباد، سرخکلا، محدوده بالا زیراب و پیچ امیر ده پل سفید از نقاط حادثه‌خیزی است که بیشترین تصادفات داخل شهری را در آن شاهدیم.

وی با اشاره به ترافیک سنگین نیمه خرداد در محور سوادکوه به اجرای طرح‌های ضربتی بعد از آن اشاره کرد و یادآور شد: یکی از طرح‌های ضربتی ما در مدیریت ترافیک عبارت از ایجاد راه‌بندان مقطعی و ایجاد یک مسیر برای کاهش ترافیکی است.

احمدی با مسافرپذیر توصیف کردن شهرستان سوادکوه در ایام تعطیلات تابستانی، خاطرنشان کرد: محور سوادکوه از محورهای اصلی و امن شمالی کشور است و حضور مسافران برای استفاده از مواهب سیاحتی، تفریحی و دینی نیازمند به فعالیت‌های مربوط به کنترل و مدیریت ترافیکی است.

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه خواستار همراه داشتن بیمه‌نامه، برگه معاینه فنی و گواهینامه توسط رانندگان شد و گفت: سبقت‌ها و سرعت غیرمجاز، عدم استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران و عدم استفاده از کمربند ایمنی از عوامل تصادف هستند.

وی تصریح کرد: توجه به پیام‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی، کاهش تصادفات را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/86015/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول