اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 48 ساعت گذشته

حوادث ترافیکی قم 176 مجروح برجای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: حوادث ترافیکی استان قم 176 مجروح برجای گذاشت که 99 حادثه مربوط به موتورسواران بود.

حوادث ترافیکی قم 176 مجروح برجای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث 48 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت 2 هزار و 343 مورد تماس در اورژانس قم به ثبت رسید.

وی افزود: از مجموع حوادث ذکر شده 330 ماموریت شهری و جاده‌ای انجام شد که از این تعداد ماموریت‌های انجام شده 126 مورد مربوط به حوادث ترافیکی بود که موجب شد 176 نفر دچار آسیب‌دیدگی شوند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: 77 مورد از ماموریت‌های یاد شده به موتورسواران اختصاص داشت که 99 نفر از مجموع مجروحین حوادث ترافیکی را موتورسواران تشکیل می‌دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی حوادث شاخص در این مدت اشاره و ابراز کرد: تصادف زنجیره‌ای چند دستگاه خودرو با یکدیگر از جمله حوادث شاخص این مدت بود.

فراهانی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه پراید، پژو، کامیون و وانت در اتوبان قم – کاشان به شدت با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه هفت نفر مجروح شدند.

وی با تاکید بر اینکه پرسنل اورژانس 115 با سرعت در محل حادثه حاضر شدند گفت: مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: با تمام تلاش‌هایی که انجام شد یکی از مجروحان حادثه به علت شدت آسیب‌های وارده در مرکز درمانی جان باخت.

وی از حادثه دیگری مربوط به برخورد پژو آردی، پژو و عابر پیاده خبر داد و گفت: این حادثه که در بلوار 15 خرداد رخ داد پنج نفر مجروح به دنبال داشت.

فراهانی به برخورد خودروی پیکان با ال 90 اشاره و ابراز داشت: در این حادثه که در جاده قنوات رخ داد متاسفانه هشت نفر مجروح شدند که مجروحان حادثه توسط پرسنل اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافتند.

انتهای پیام/78005/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول