اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر خبر داد

برگزاری دوره آموزشی آشنایی اولیه با سیستم ایمنی، واکسن و واکسیناسیون در دام

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «آشنایی اولیه با سیستم ایمنی، واکسن و واکسیناسیون در دام » در بوشهر خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی اولیه با سیستم ایمنی، واکسن و واکسیناسیون در دام

مرتضی بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به نقش مهم آموزش در پیشبرد اهداف دامپزشکی، همواره دوره‌های آموزشی مختلفی را در دستور کار خود قرار داده و می‌دهیم.

وی بیان کرد: این دوره برای پرسنل بخش مبارزه دامپزشکی استان بوشهر است تا با بخش‌های مختلف واکسیناسیون دام بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین اداره بررسی، مبارزه و مراقبت بیماری‌های دامی با همکاری واحد آموزش این اداره کل در نظر دارد یک دوره آموزشی با موضوع «آشنایی اولیه با سیستم ایمنی، واکسن و واکسیناسیون در دام» برای تمام پرسنل بخش مبارزه با بیماری‌های دامی ( دولتی و خصوصی ) شهرستانها در چهار نقطه استان در سه ماهه دوم استان بوشهر برگزار کند.

بحرانی بیان کرد: در همین راستا اولین جلسه آموزشی روز گذشته برای پرسنل بخش مبارزه با بیماریهای دامی  و اکیپ‌های واکسیناسیون شهرستان‌های کنگان، دیر و جم در محل شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان تشکیل شد.

وی یادآور شد: در ادامه برگزاری این دوره آموزشی مقرر شد برای دیگر شهرستانها نیز به میزبانی اداره کل و شهرستان‌های گناوه و دشتستان دوره آشنایی با واکسیناسیون دام برگزار شود .

 پرسنل اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در بخش‌های مختلف بیماری‌های دامی، بهداشت و بیماری‌های آبزیان و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی و مواد غذایی در دوره‌های مختلف آموزشی، بازآموزی شده و با آخرین اطلاعات و آئین نامه‌ها در خصوص فعالیت‌های خود آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول