اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 60 ویژه‌برنامه قرآنی در دشتستان

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 60 ویژه‌برنامه قرآنی در دشتستان خبر داد.

برگزاری 60 ویژه‌برنامه قرآنی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: در خرداد ماه جلوه‌های زیبایی در کشور اسلامی ما ایجاد شد که زمینه غرور و شادی امت اسلام را فراهم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: شکل‌گیری حماسه عظیم سیاسی با حضور مثال زدنی مردم در 24 خرداد و عظمت و شکوه نسل جوان کشور در عرصه‌های ورزشی نشان از اقتدار میهن اسلامی در تمامی عرصه‌ها دارد.

وی با اشاره به سخنی از امیرالمؤمنین (ع) بیان داشت: اخلاص در اعمال و کارهای روزمره ما بحث مهمی است که همیشه باید به آن توجه داشته باشیم و یک لحظه نباید آن را فراموش کنیم و اعمال خود را خارج از چارچوب این مهم انجام دهیم.

محمودی‌نیا با تاکید بر اینکه باید تمام اعمال خود را با نیت الهی انجام دهیم، عنوان کرد: وقتی فکر و نیت ما خالص شود عمل ما نیز با نیت قرب الهی صورت خواهد پذیرفت و تنها در این صورت است که عمل ما رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی متذکر شد: باید سخن و سکوت، حب و بخض، دوستی و ... ما با نیت خالص الهی باشد و اگر هر عمل و رفتاری که انجام می‌دهیم بر اساس نیت خالص و الهی باشد اقدامات ما جلوه‌ای زیبا پیدا می‌کند و دیدگاه همگان نسبت به اعمال و رفتار ما تغییر خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان، مسئولیت را فرصتی برای کسب رضایت خدا دانست و افزود: هم اکنون که خداوند به ما توفیق مسئولیت داده باید برای کسب رضایت الهی تلاش کنیم و از هر چه در توان داریم برای توسعه دیار اسلامی استفاده کنیم.

محمودی‌نیا اذعان داشت: باید در آستانه ماه مبارک رمضان برای تهذیب نفس تلاش کنیم و تنها در پرتو تهذیب نفس خواهد بود که کلام و قلم و خدمت ما نافذ می‌شود و جاودانگی می‌یابد و اگر اخلاص و تهذیب نفس نباشد اعمال و رفتار ما هیچ ثمر و اثری نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: اگر وجودمان را در راه خدا خرج کنیم، اعمال ما نزد خداوند متعال باقی و جاودان خواهد بود و ائمه اطهار (ع) نیز در زندگی خداوند را محور تمامی اعمال خویش قرار می‌دادند و در تمامی رفتارشان از مسیر الهی استمداد می‌جستند.

محمودی‌نیا بیان داشت: بهترین فرصت تهذیب نفس ماه مبارک رمضان است و باید از این فرصت ارزشمند نهایت استفاده و بهره‌برداری معنوی را بکنیم و به اقشار مختلف جامعه کمک کنیم از برکات ارزشمند این ماه بهره‌مند شویم.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 60 ویژه‌برنامه قرآنی در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: این ویژه‌برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2452/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول