اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

اعزام فرنگی‌کاران اوزان 42 و 85 کشتی قم به مسابقات بین‌المللی گرجستان

رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام فرنگی‌کاران اوزان 42 و 85 کیلوگرم کشتی قم به مسابقات بین‌المللی گرجستان خبر داد.

اعزام فرنگی‌کاران اوزان 42 و 85 کشتی قم به مسابقات بین‌المللی گرجستان

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور که حدود شش ماه پیش برگزار شد، برترین‌های این مسابقات هم‌اکنون در اردوی تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در سال قبل برای کشتی قم یک میدان موفق بود و طی آن چهار کشتی‌گیر قمی از بین مدال آوران این پیکارها به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور درآمدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: این کشتی‌گیران مرحله به مرحله که از انتخابی‌های درون اردویی و همچنین تمرینات سخت و طاقت فرسای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان سپری شد، بیشتر از گذشته انگیزه و استعداد خود را برای همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی نشان داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این مهم سبب شده است تا این کشتی‌گیران ارزشمند در اوزان 42، 58، 76 و 85 کیلوگرم شانس‌های اصلی همراهی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات مهم برون مرزی پیش روی تیم ملی باشند.

حلوایی در ادامه از اعزام دو تن از کشتی‌گیران آینده دار قمی به رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی گرجستان خبر داد و افزود: علیرضا‌ فتاحی‌منش و محمدجواد رضایی به عنوان نماینده کشتی فرنگی قم همراه با تیم ملی کشورمان راهی رقابت‌های بین‌المللی گرجستان می‌شوند.

وی اضافه کرد: تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در حالی در جام کازارشویلی گرجستان شرکت می‌کند که از سوی فدراسیون کشتی ترکیب نهایی تیم ایران در این رقابت‌ها که روزهای 26 تا 28 تیر ماه در شهر روستاویی گرجستان برگزار می‌شود نیز مشخص شده و از قم دو فرنگی کار در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی حضور دارند.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: این تیم در اوزان 42، 46، 54، 58، 63، 69، 76 و 85 کیلوگرم راهی رقابت‌های بین‌المللی گرجستان می‌شود در حالی که در وزن 42 کیلوگرم پوریا ناصرپور و محمدجواد رضایی از قم عضو تیم ملی هستند.

وی افزود: در وزن 46 کیلوگرم محمد سلطانی منفرد، در وزن 54 کیلوگرم مرتضی میرزاپور، در وزن 58 کیلوگرم نبی الله کریمی و علی اکبر محمدی، در وزن 63 کیلوگرم محمود حبیبی، در وزن 69 کیلوگرم سیدحمید تیموری، در وزن 76 کیلوگرم میلاد محمدی و در وزن 85 کیلوگرم علی فتاحی‌منش از قم نفراتی هستند که کاندیدای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی گرجستان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول