اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل خبر داد

انجام امور کنسولی برای ایرانیان و اتباع خارجی

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل گفت: از دو ماه پیش و با راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه خدمات کنسولی برای ایرانیان و اتباع خارجی در استان اردبیل انجام می‌شود.

انجام امور کنسولی برای ایرانیان و اتباع خارجی

علیرضا میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما از دو ماه پیش که فعالیتمان را در اردبیل آغاز کردیم، سعی داشتیم بخش‌های متنوع خدمات‌رسانی مربوط به نمایندگی وزارت خارجه را دایر و برقرار کنیم تا در مراجعه افراد اعم از اتباع خارجی و هموطنان مشکلی به وجود نیاید.

وی تصریح کرد:‌ قطعاً فعالیت‌های نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اردبیل در بخش‌های مختلف اعم از فرهنگی، ‌اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و روابط دوجانبه با کشورهای همسایه ارتقا می‌یابد که در این باب به کیفی شدن خدمات نیز کمک می‌کند.

میرزایی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا از طریق این نمایندگی توانمندی‌های استان اردبیل را در تمام بخش‌ها به اتباع دیگر معرفی کرده و بشناسانیم تا آنها بتوانند از این خدمات بهره ببرند.

این مسئول اضافه کرد: ما آمادگی داریم تا خدمات کنسولی متنوع را به هموطنان ارائه کنیم و اگر اتباع کشورهای دیگر نیز نیازمند گرفتن این خدمات باشند به یقین قادر خواهیم بود این کار را در حد وسع و توانمان انجام دهیم.

وی بیان کرد: صدور گواهی اشتغال برای دانشجویان و همچنین انجام بررسی‌های تطبیقی مدارس و دیگر درخواست‌های دانشجویان از طریق این دفتر انجام می‌شود و حتی آمادگی داریم با هماهنگی دفتر نمایندگی امور خارجه ارز مورد نیاز دانشجویان را تأمین کرده و مشکلات مربوط به گذرنامه و یا شناسنامه هموطنانمان را در خارج از کشور به شکل وکالتی و مستقیم انجام دهیم.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل به تنوع خدمات ارائه شده از سوی این دفتر اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً این خدمات بیش از هر زمان دیگر مورد توجه و دقت نظر مخاطبان قرار می‌گیرد و ما بیش از هر زمان دیگر قادر خواهیم بود این ظرفیت‌ها را به نقطه اعتلا برسانیم.

میرزایی در پایان یادآور شد: اتباع کشورهای دیگر به ویژه اتباع آذربایجان نیز با مراجعه به دفتر نمایندگی امور خارجه می‌توانند از خدمات ارائه شده از طریق این دفتر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول