اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذالنور:

درد مردم را باید با خدمت درمان کرد/ مردم دل در گرو ولایت دارند

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند گفت: درد مردم را باید با خدمت درمان کرد.

درد مردم را باید با خدمت درمان کرد/ مردم دل در گرو ولایت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در یادواره امیران، سرداران، فرماندهان و یک هزار و 100 شهید ملایر اظهار داشت: امروز هر چه داریم از برکت خون شهداست و همه ما میهمان خوان گسترده معنوی شهدا در این نظام هستیم.

وی با اشاره به حوادث اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس افزود: دشمن از راه‌اندازی جنگ علیه ملت ایران دو هدف براندازی نظام و تجزیه کشور را داشت.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ابراز داشت: دشمن به این خیال که در اوایل پیروزی انقلاب می‌تواند اراده ملت ایران به هم بریزد و نظام نوپای انقلاب را از پای درآورد جنگ تحمیلی را به راه انداخت و در کنار جنگ شروع به ایجاد بحران‌های بزرگ در استان‌ها و شهرهای مرزی کشور کرد.

وی گفت: صدام با همکاری همدستانش از سایر کشورها با تشکیل گروهک ضد انقلاب و ایجاد نفاق در استان‌های مرزی و دیگر شهرها سعی در تجزیه کشور داشت.

ذوالنور تصریح کرد: حادثه هفت تیر و شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از بهترین کادر مدیریتی انقلاب برای ملت بسیار دردآور بود.

وی ادامه داد: شاید اگر در دنیا و هر نظام سیاسی چنین حادثه‌ای اتفاق می‌افتاد آن نظام سیاسی از هم می‌پاشید اما این حادثه ملت ایران را هوشیارتر کرد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهادت شهدای هفتم تیر را اثبات حقانیت خط امام و انقلاب برشمرد و گقت: هر چند این حوادث باعث خون دل‌هایی زیادی برای امام امت و مردم کشور شد امام فتنه‌های دشمنان را برای ملت آگاه ایران روشن‌تر ساخت و ملت با اراده پولادین خود را برای حوادث سخت‌تر آماده کردند.

وی به تحریم و توطئه‌های دشمنان در سالهای بعد اشاره کرد و افزود: دشمن از هر راهی از اوایل پیروزی انقلاب درصدد کمرنگ کردن نظام بوده و در این راستا بر اندازی نظام را دنبال کرده که در همه موارد ناکام مانده است.

ذوالنور یادآور شد: بعد از جنگ هشت ساله، ترورهای مختلف در داخل کشور، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، دشمن با همکاری برخی عناصر داخلی فتنه 88 را راه انداخت که هدفش مقابله با ولایت فقیه و زدن تهمت‌های ناروا به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی بیان داشت: افرادی که فتنه 88 را راه انداختند تهمت تقلب در انتخابات را زدند و با این تهمت‌های ناروا و ایجاد التهاب در کشور عده‌ زیادی را به خاک و خون کشیدند و می‌خواستند به وجهه نظام آسیب برسانند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: آنهایی که بهانه تقلب در انتخابات را در سال 88 مطرح کردند امروز چه می‌گویند باید امروز و انتخابات 24 خرداد را با انتخابات 88 مقایسه کرد که کدام انتخابات حساس‌تر بوده است.

وی اظهار داشت: این‌ها حرفی برای گفتن ندارند چرا که ملت ایران با حماسه آفرینی خود حقانیت ملت ایران را ثابت کرد و به همه فتنه‌ها پایان داد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه خون شهدا را باعث بیمه انقلاب برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ما ریشه در باورهای دینی و اعتقادات ملت ایران دارد.

وی در ادامه گفت: حماسه‌ای که امسال ملت ایران خلق کرد پاسخ به ندای رهبری بود، ملت با اینکه صورت خود را با سیلی سرخ کردند اما هرگز رهبری را تنها نگذاشته و حماسه بزرگی را در برابر حیرت دنیا آفریدند.

ذوالنور گفت: رسانه‌های دنیا اعتراف کردند که ملت ایران با همه گرفتاری‌ها و سختی پای همه چیز ایستاده و از ارزش‌های خود دفاع می‌کند.

وی ابراز داشت: ملت ایران دل در گرو اندیشه‌های ناب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های امام و شهدا دارد و هرگز از باورهای خود دست برنخواهد داشت.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: این باورهای ملت بار مسئولان نظام و مدیران را در برابر ملت ایران سنگین‌تر می‌کند و اگر مسئولی از باورهای دینی مردم فاصله بگیرد و کلامی بگوید که باعث بهره‌برداری دشمن شود گناهش در برابر خدا بخشودنی نیست.

وی شکرانه حماسه ملت ایران را خدمت مسئولان به مردم عنوان کرد و گفت: درد مردم را باید با خدمت درمان کرد.

ذوالنور افزود: امیدواریم در این زمینه مسئولان با تدبیر برای حل مشکلات مردم در همه عرصه‌ها قدم برداشته و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

وی در پایان گرامیداشت یاد شهدا را باعث زنده شدن عطر شهادت در کشور برشمرد و بر برپایی یادواره تأکید کرد.

انتهای پیام/89013/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول