اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شهروندان با رعایت حقوق شهروندی ما را در خدمت‌رسانی بیشتر ترغیب می‌کنند

شهردار اردبیل گفت: شهروندان اردبیلی با رعایت حقوق شهروندی مسئولیت ما را در خدمت‌رسانی دو چندان می‌کنند.

شهروندان با رعایت حقوق شهروندی ما را در خدمت‌رسانی بیشتر ترغیب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه یک اردبیل اظهار داشت:‌ این بازدید به منظور تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه یک شهرداری با حضور در محل اجرای این پروژه‌ها از نزدیک مراحل پیشرفت طرح‌های مختلف عمرانی انجام شد.

در این بازدید میدانی که به همراه معاون عمرانی و مدیر منطقه یک شهرداری انجام شد، صدیف بدری ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در حال اجرا برای رفع برخی مشکلات و موانع پیش‌روی اجرای این طرح‌ها دستورات لازم را در محل صادر کرد.

بدری با قدردانی از همراهی صبورانه و دلسوزانه شهروندان شهر مقدس اردبیل بیان داشت: شهروندان با رعایت کامل حقوق شهروندی و با صبر و شکیبایی که در طول اجرای پروژه‌های عمرانی دارند مسئولیت ما را در خدمت‌رسانی دو چندان کرده‌اند.

صدیف بدری ضمن مطلوب خواندن همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در اجرای طرح‌های عمران شهری اردبیل، مساعدت بیش از پیش این ادارات را خواستار شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای اصولی و به موقع پروژه‌هایی که رفاه و آسایش و امنیت بیشتر را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند بتوانیم دین خود را در قبال مردم نیک‌سرشت شهر مقدس اردبیل ادا کنیم.

شهردار اردبیل همچنین در این بازدید بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌های اجرایی با رعایت مسائل فنی و کیفیت اجرا و نظارت مستمر بر کارها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراحل اجرایی فاز سوم عملیات ساماندهی رودخانه بالیقلو حد فاصل پل تاریخی یعقوبیه تا پل تاریخی سید‌آباد، عملیات ساماندهی و زیرسازی کوچه‌ها و معابر محلات بافت تاریخی و محلات حاشیه شهر در محدوده منطقه یک شهرداری، جدول‌گذاری و آسفالت معابر، مراحل اجرای روفوژ و باند دوم خیابان مالک اشتر، اتوبوسرانی واقع در فاز 2 شهرک سبلان، عملیات سنگ فرش پیاده‌رو‌ها و ... از جمله پروژه‌هایی بودند که مراحل پیشرفت و مشکلات آنها در بازدید میدانی شهردار اردبیل از منطقه یک مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم از سوی وی اتخاذ شد.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول