اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اعزام 70 روحانی به مساجد شهری و روستایی آشتیان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان از اعزام 70 روحانی به مساجد شهری و روستایی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام 70 روحانی به مساجد شهری و روستایی آشتیان

حجت‌الاسلام علیرضا رفیعی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با نخستین‌روز از ماه مبارک رمضان 70 روحانی به منظور تبیین احکام اسلامی و برپایی نماز جماعت به مساجد شهری و روستایی شهرستان اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: هر ساله به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعدادی مبلغ زن و مرد توسط این اداره به مساجد شهری و روستایی آشتیان اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان ادامه داد: برپایی نماز جماعت، تبیین و تشریح مسائل دینی و مذهبی، بیان احکام و مسائل شرعی، امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری کلاس‌های قرآنی و دوره‌های تفسیر از مهم‌ترین اهداف اعزام این روحانیون به شمار می‌رود.

رفیعی‌پور، برگزاری همایش روحانیون، برگزاری کلاس‌های قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری دوره‌ تفسیر قرآن را از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی در ادامه از آماده‌سازی مساجد این شهرستان به منظور استقبال از ماه ضیافت الهی خبر داد و گفت: مساجد در ماه مبارک رمضان بهترین مکان برای عبادت و اطاعت از خداوند است که باید برای پذیرایی از روزه‌داران آماده باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان در پایان اضافه کرد: مساجد مهم‌ترین سنگر اسلام در برابر دشمنان است که با حفظ این پایگاه اسلامی می‌توان در برابر تمام تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد.

انتهای پیام/87011/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول