اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیانگذار خانواده زیبا در کشور خبر داد

جشن ملی شدن زندگی زیبا در برج میلاد برگزار می‌شود

بنیانگذار خانواده زیبا در کشور گفت: 349 روز دیگر جشن ملی شدن همایش زندگی زیبا در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

جشن ملی شدن زندگی زیبا در برج میلاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسیح فلاح عصر امروز در یازدهمین همایش تخصصی «معرفی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد» در این شهرستان، اظهار کرد: این همایش با همت مجموعه شرکت‌های سبک برتر مشهد و سازمان ورزش و جوانان گیلان برگزار شده است.

وی افزود: در همایش مذکور 13 شرکت کالایی و اصناف مورد نیاز زوج‌های جوان در عقد به عنوان اسپانسر و 800 نفر زوج در عقد حضور یافتند.

 *برگزاری همایش تخصصی معرفی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد در کلانشهرهای ایران

مدیرکل مجموعه شرکت‌های سبک برتر مشهد، با بیان اینکه نخستین دوره این همایش مهر در سال 90 و دومین دوره آن نیز فروردین سال 91 در رشت برگزار شده است، اذعان کرد: همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوجین جوان در عقد در کلانشهرهای ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش مرداد امسال در شهر اصفهان و مهر ماه نیز در شهر تبریز مرحله بعدی آن اجرا می‌شود و اقدام‌های اولیه این دو مرحله از همایش انجام شده و در حال نام‌نویسی از زوج‌های متقاضی هستیم.

 *برگزاری جشن کشوری شدن زندگی زیبا در برج میلاد

فلاح، برگزاری همایش مذکور را حاصل تلاش پرسنل سبک برتر عنوان کرد و گفت: خانواده زندگی زیبا پدیده قرن 21 ایران بوده و هدیه سبک برتر به ملت ایران است که این خانواده تنها متعلق به شخص خاصی نیست بلکه به تمام ملت ایران و جوانان تعلق دارد و به همین منظور 349 روز دیگر جشن کشوری زندگی زیبا در برج میلاد برگزار می‌شود.

مدیرکل مجموعه شرکت‌های سبک برتر مشهد، هدف از برگزاری همایش خانواده زندگی زیبا را با ترغیب جوانان به روی آوردن سنت حسنه رسول خدا (ص) و ازدواج ذکر کرد.

وی یادآور شد: ترویج زندگی زیبا اما آسان و با برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی بازار فعالان مربوطه و در نهایت کاهش و یا حداقل تثبیت هزینه و ایجاد راه‌های سهولت در خرید ملزومات مورد نیاز زوج‌های جوان در عقد از اهداف تدوین شده همایش مذکور است.

فلاح، برگزاری همایش مذکور در لاهیجان را با حضور مسئولان استانی و متولیان که در امر ازدواج فعال هستند بیان کرد و گفت: ما در این همایش میزبان «رضا نیک‌اختر» مدیر عامل گروه مهندسی بام ایران و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب سال 2013 هستیم که به قید قرعه از طرف این نماینده مشهدی خانواده زندگی زیبا به پنج زوج زمین با متراژ 250 متر در مشهد اهدا شد.

 *رونمایی از جشنواره دستان طلایی در رشت

وی با بیان اینکه در این همایش برای نخستین بار در کشور از جشنواره دستان طلایی رونمایی شد، اذعان کرد: در این همایش برترین گریمور عروس در گیلان که به انتخاب مردم بیشترین رأی را داشت معرفی می‌شود.

بنیانگذار خانواده زیبا در کشور، حضور مسئولان و متولیان را در این همایش موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر مجموعه سبک برتر دانست و متذکر شد: بدون تردید همراهی و تعامل و حمایت مسئولان راهکارهای لازم برای رشد و تعالی جوانان ایران اجرایی نمی‌شود و سبک برتر در همایش‌ها تلاش می‌کند با راهنمایی، همفکری و راهکارهای مسئولان و دلسوزان در مسیر درست حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به صورت کشوری و در کلانشهرهای ایران در قالب همایش و نمایشگاه برگزار می‌شود و در سال یک‌بار همایش و هر دو سال یک‌بار به صورت نمایشگاه است.

انتهای پیام/2300/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول