اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار حق‌طلب در جمع نخبگان گلستان:

فتنه 88 عامل تحریم‎هاست / ایران در یک رقابت جدی با دنیا قرار دارد

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: فرصت بزرگی در انتخابات 88 از دست رفت، فرصتی که مطمئن باشید اگر به کام مردم تلخ نمی‌شد و فتنه 88 اتفاق نمی‎افتاد امروز از این تحریم‎ها هیچ اثری نبود.

فتنه 88 عامل تحریم‎هاست / ایران در یک رقابت جدی با دنیا قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد حق‎طلب بعدازظهر امروز در جمع نخبگان استان گلستان اظهار داشت: استکبار تلاش می‎کند تا مانع پیشرفت ایران شود گرچه تحریم‎ها موثر بوده اما برای دشمن کارساز نبوده است چراکه ما یاد گرفتیم چگونه با دشمنان به صورت متقارن مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه اتکای نظام مقدس جمهوری اسلامی به نخبگان است، متذکر شد: باید در تمامی عرصه‎ها مانند حلقه‎های به هم پیوسته تلاش کنیم تا شاهد پیشرفت‎های بیشتر در نظام اسلامی باشیم.

ایران به واسطه ولایت‎پذیری مشکلات را پشت‎ سر می‎گذارد

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه حماسه سیاسی با حرکت مردم رقم خورد، افزود: آنقدر نتایج انتخابات برای نظام اسلامی شیرین و با اهمیت بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند این انتخابات، باطل‎السحر دشمنان شد.

حق‎طلب با تاکید بر اینکه ایران به واسطه ولایت‎پذیری و اعتقاد به نظام اسلامی، مشکلات و سختی‎ها را پشت‎سر می‎گذارد، ادامه داد: در فتنه 88 فشار بسیار بزرگی به نظام آمد، کسانی که چند دوره رئیس مجلس شورای اسلامی در نظام بودند، نخست وزیر دولت در زمان امام بودند، کسانی که رئیس‎جمهور بودند و خیلی از مقامات را در کشور بر عهده داشتند، نظام را متهم به تقلب در سال 1388 کردند نظامی که خودشان با همان سیستم انتخاباتی رای آوردند.

وی ادامه داد: کشتی انقلاب با درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری هدایت شد تا بار دیگر دست رد بر سینه توطئه‎گران و فتنه‎جویان بزنیم.

چطور می‎شود ظلمی که به نظام اسلامی در سال 88 شد از ذهن پاک کنیم

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه چطور می‎شود ظلمی که به نظام اسلامی در سال 88 شد را از ذهن پاک کنیم، متذکر شد: چهار سال هر چه نظام گفت نتوانست به دنیا ثابت کند که در انتخابات تقلبی صورت نگرفته است، چراکه وقتی کسی که هشت سال ریاست جمهوری ایران را در این مملکت داشت و حکم تنفیذ از مقام رهبری گرفته بود، اتهام تقلب به انتخابات زد و دشمن نیز از این فرصت به نفع خودش استفاده کرد.

حق‎طلب بیان داشت: بیش از 60 هزار صندوق رای در سراسر کشور برای انتخابات ریاست جمهوری استفاده شد، یک میلیون نفر نیز متولیان امر برگزاری انتخابات بودند، چطور می‎شود با وجود این همه ناظر با گرایش‎ها و بینش‎های مختلف سیاسی، صحت انتخابات را زیر سئوال ببرد؟

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هنوز از فتنه 88 ناراحت هستند، یادآور شد: فرصت بزرگی در فتنه 88 از دست رفت، فرصتی که مطمئن باشید اگر فتنه 88 اتفاق نمی‌افتاد امروز از این تحریم‎ها هیچ اثری نبود.

انتخابات در غرب یک بازی سیاسی بین دو حزب است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: انتخابات سال 1388 که با حضور بیش از 80 درصد مردم اتفاق افتاد تحکیم و مشروعیت نظام اسلامی بود، بالاترین سطح مشارکت مردم در انتخابات آمریکا که خود را مظهر دموکراسی می‎داند نزدیک به 50 درصد است در حالی‌که کمترین میزان مشارکت مردم در انتخابات ایران 50 درصد است.

حق‎طلب با اشاره به اینکه انتخابات در غرب یک بازی سیاسی بین دو حزب دموکرات و جمهوری‎خواه است، اذعان کرد: این دو حزب هیچ‎کدام اصول نظام سرمایه‎داری را در رقابت زیر سئوال نمی‎برند و شعارهای‎شان فقط روی اقتصاد، بهداشت و مسائلی از این قبیل است.

وی  افزود: مردم در برهه‌های مختلف وفاداری خود را نسبت به نظام اسلامی ثابت کردند چنانکه رهبر معظم انقلاب از ماه‎ها قبل از برگزاری انتخابات با اطمینان اعلام کردند یقین دارم مردم برای خلق حماسه سیاسی پرشور ظاهر می‎شوند.

ایران در یک رقابت جدی با دنیا قرار دارد

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به اینکه اتهام تقلب در انتخابات 88 با فاصله 10 میلیون رای بین کاندیدای نفر اول و دوم مطرح شد، تاکید کرد: در انتخابات 24 خرداد امسال، رئیس‌جمهور منتخب اگر 300 هزار رای کمتر داشت انتخابات به مرحله دوم کشیده می‎شد بنابراین اگر نظام جمهوری اسلامی می‎خواست تقلب کند در این دوره خیلی راحت‎تر می‎توانست این عملِ ناممکن را انجام دهد.

حق‎طلب با بیان اینکه ایران در یک رقابت جدی با دنیا قرار دارد، اذعان کرد: اگر دیر بجنبیم وضعیت ایران، همان نگاهی که به کشورهای عقب افتاده داریم خواهد شد، ما باید امروز آینده خود را نگاه کنیم و هم به فردای ایران و نسل آینده توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/83001/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول