اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران:

نگذاریم مملکت به دست کسانی بیفتد که از فتنه 88 حمایت می‌کنند

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران گفت: باید مراقب باشیم و نباید بگذاریم مملکت به دست کسانی بیفتد که هنوز از فتنه 88 حمایت می‌کنند.

نگذاریم مملکت به دست کسانی بیفتد که از فتنه 88 حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری صبح امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال امام و 15 خرداد در مسجد امام خمینی(ره) نکا افزود: تعهد به قانون اساسی و آرمان‌های نظام و رهبری نباید تنها در شعار باشد بلکه باید در عمل نیز دیده شود.

وی همچنین بر حضور آحاد جامعه اسلامی در انتخابات 24 خرداد تأکید کرد و اظهار داشت: حضور در انتخابات یک تکلیف دینی و ملی است و روحانیت باید این مهم را برای مردم به خوبی تبیین کند.

طاهری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی معیارهای رئیس‌جمهور اصلح را بیان فرمودند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مبلغان دینی در شرایط فعلی این است که مردم را نسبت به معیارهای مورد نظر رهبری آگاه و آشنا سازیم.

وی با تأکید بر این که فرد اصلح کسی است که به اهداف امام، انقلاب و نظام اسلامی معتقد و پایبند باشد، گفت: فردی را به عنوان اصلح انتخاب کنیم که معتقد به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران در ادامه با اشاره به قیام 15 خرداد خاطر نشان کرد: حادثه 15 خرداد، قیام بزرگ و تاثیرگذاری در این انقلاب است که هیچ گاه از اذهان عمومی پاک نمی‌شود.

 طاهری افزود: 15 خرداد، چراغ روشنی برای حرکت در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرآغاز بیداری اسلامی در جهان بوده است.

وی با بیان اینکه هنوز بعد از گذشت سالها، شخصیت و برجستگی‌های زندگی امام راحل به مردم و جهانیان شناسانده نشده است، بیان داشت: باید قرن‌ها بگذرد تا شخصیت امام برای همگان قابل فهم شود و هنوز ما از درک واقعی این معجزه بزرگ قرن خود عاجزیم.

امام جمعه موقت ساری همچنین گفت: 15 خرداد برای آن بوجود آمد تا استمرار راه ائمه باشد و امام راحل نیز برای استمرار راه ائمه قیام کرد.

انتهای پیام/86002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول