اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی رشتخوار:

بیش از 13 کیلومتر راه روستایی در رشتخوار احداث شد

رئیس اداره راه و شهرسازی رشتخوار گفت: در حوزه راهسازی نیز بیش از 13 کیلومتر راه روستایی احداث شده و دو کیلومتر از محور آهنگران، بهسازی و آسفالت گرم شده است.

بیش از 13 کیلومتر راه روستایی در رشتخوار احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، عباسعلی بخشی اظهار داشت: در سال گذشته 9 کیلومتر عملیات ماسه آسفالت محور راه جنگل، اندنجرد و عشرت‌آباد، در حوزه راه و شهرسازی رشتخوار انجام شده است، علاوه بر این، حدود 20 کیلومتر از محور رشتخوار- تربت‌حیدریه با صرف حدود 10 تن قیر «mc»، ترک‌گیری شده و 5 هزار و 400 متر مربع عملیات لکه‎گیری آسفالتی نیز انجام شده است.

وی افزود: خاک‌برداری 20 هزار متر مکعبی در سه راه جنگل جهت تعریض و تامین دید، شش کیلومتر شانه‏سازی و هشت کیلومتر اجرای شیب یک به شش از دیگر فعالیت‎های این اداره کل در سال گذشته بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رشتخوار همچنین در ارتباط با ایمن‌سازی نقاط پرحادثه به ویژه در محورهای روستایی گفت: در راستای تردد ایمن 7 هزار و 500 عدد رفلکتور، 13 عدد چراغ چشمک زن، 40 متر ربع تابلو فسفری و اطلاعاتی و یک هزار و 230 عدد انواع تابلوهای بازدارنده و انتظامی در راه‎های حوزه استحفاظی این شهرستان نصب شده است.

بخشی با اشاره به عمده اقدامات راهسازی در سال 91 گفت: در حوزه راهسازی نیز بیش از 13 کیلومتر راه روستایی احداث شده و دو کیلومتر از محور آهنگران، بهسازی و آسفالت گرم شده است.

وی همچنین به اقداماتی که در حوزه فنی و اجرایی توسط این اداره انجام گرفته است، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار واحد مرکز بهداشتی با پیشرفت متوسط 32 درصد، احداث ساختمان بخشداری جنگل با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و احداث سایت اداری با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در دست اجرا است و دو باب منزل سازمانی با مجموع 280 متر مربع زیربنا نیز، اخیرا تکمیل و تحویل دستگاه بهره‌بردار شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رشتخوار، از اقدامات انجام شده توسط این اداره در حوزه طرح مسکن مهر نیز یاد کرد و گفت: پیگیری و تملک چهار هکتار زمین بابت احداث واحدهای مسکونی مسکن مهر، ثبت‌نام از یک هزار و 600 نفر متقاضی مسکن مهر در شهر رشتخوار و جنگل، واگذاری 72 قطعه زمین به 144 نفر از متقاضیان مسکن مهر و معرفی 430 نفر به بانک جهت تسهیلات مسکن مهر، از اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.

بخشی، مسکن مهر را به عنوان برگ برنده دولت نهم و دهم دانست و افزود: طرح مسکن مهر نشان از موفقیت کار و آگاهی دولت از مسائل جامعه است و در همین راستا تاکنون عملیات اسکلت 480 واحد مسکن مهر در این شهرستان اجرا و عملیات سفت‌کاری 410 واحد دیگر به اتمام رسیده است.

وی همچنین از اتمام عملیات نازک‌کاری و صدور پایان کار 380 واحد مسکن مهر دیگر در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول