اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد

بوشهر در بین 7 استان برتر کشور در بخش گشت راهداری

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: استان بوشهر جزء 7 استان برتر در زمینه گشت راهداری در کل کشور است.

بوشهر در بین 7 استان برتر کشور در بخش گشت راهداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی پروانه صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهداری بوشهر با اشاره به تلاش‌های صادقانه راهداران استان بوشهر اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر توانست بالاترین میزان عملکرد در گشت راهداری را به خود اختصاص دهد و جزء 7 استان برتر در این زمینه شود.

پروانه با اشاره به اینکه مدیریت استفاده صحیح از منابع و امکانات موجود یکی از مهم‌ترین پارامترهای مدیریتی است اظهار داشت: سیستم‌های موقعیت‌یابی و ردیابی ماشین آلات امروزه کاراترین ابزارهای مدیریت بهینه ناوگان به شمار می‌آیند.

وی همچنین به عملکرد سامانه رهگیری ناوگان ماشین آلات و گشت‌های راهداری در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته مجموع  میانگین مسافت طی شده 19 هزار و 860 کیلومتر بوده است که استان بوشهر جزء سه استان برتر از نظر وضعیت عملکرد در کشور بوده است.

این مقام مسئول گفت: مدیریت بهینه ناوگان، سرعت عمل در انجام ماموریت‌ها و امکان برنامه‌ریزی بهینه، محافظت خودرو در مقابل سرقت، مدیریت وقایع و تعیین زمان سفر از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای سیستم مدیریت ناوگان است.

انتهای پیام/66006/ط10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول