اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

سعی می‌کنیم مشکلات مسکن مهر برطرف شود

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خطاب به مدیران تعاونی‌ها گفت: سعی می‌کنیم مشکلات مسکن مهر هرچه زودتر برطرف شود، هیچ‌کس راضی به ورشکست شدن شما نیست و با دریافت سود اضافی هم مخالفیم.

سعی می‌کنیم مشکلات مسکن مهر برطرف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بعدازظهر امروز جلسه‌ای در دفتر فرماندار این شهرستان با شرکت چند تن از مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر و کارشناسان راه و شهرسازی همچنین با حضور مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه به ریاست محمدتقی نورزاد، فرماندار بهشهر برگزار شد.

در این نشست، ابتدا مدیرانِ تعاونی‌ها مشکلات خود را که حول مسائل مالی و اداری بود مطرح کرده و مقرر شد دستگاه‌های ذیربط نسبت به پیگیری و حل آن در اسرع وقت اقدام کنند.

واریز نشدن بخش زیادی از هزینه آماده‌سازی زمین، همکاری نکردن برخی ادارات در صدور به‌موقع مجوزها و انجام نشدن زیرساخت‌ها و محوطه‌سازی‌ها، انصراف برخی متقاضیان و مشکلات جایگزینی آنها از جمله مسائلی بود که پیمانکاران حاضر در جلسه به نمایندگی از سایر مدیران تعاونی‌های مسکن مهر بهشهر، عنوان کردند.

درباره واحد‌های «پیلم‌کوتی» هم گفته شد؛ نیاز اصلی این منطقه، ایجاد شبکه آب و فاضلاب است و محدودیت‌های مالی وجود دارد، نبود متقاضی هم دیگر مشکل آن است که با پیشرفت کند پروژه‌ها و نبود زیر‌ساخت‌ها رابطه‌ای مستقیم دارد.

سیدعلی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این نشست با اعلام اینکه شهرداری‌ها باید نسبت به صدور مجوز پایان کار برای پروژه‌هایی که تا 70 درصد سفت‌کاری را انجام دادند تمکین کنند، تاکید کرد و گفت: تاکنون همه شهرداری‌های استان با وجود اینکه شاید اعتراض‌هایی هم داشتند نسبت به این موضوع تمکین کردند اما در شهرداری بهشهر آنچنان که باید این مصوبه دولت انجام نمی‌شود.

وی در ادامه، اظهار داشت: مقوله تسهیلات شهرداری به بافت فرسوده از پروژه‌های مسکن مهر جدا است و شهرداری‌ها نباید حساب آن را به پای مسکن مهر بیاورند.

اسد همچنین خواستار تعیین تکلیف محوطه‌سازی پروژه مسکن مهر خیابان امام (240 واحدی) و اعلام صورت وضعیت متقاضیان، انصرافی‌ها و جایگزین‌شده‌های آن، شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در پایان سخنان خود، خطاب به مدیران تعاونی‌ها گفت: سعی می‌کنیم مشکلات مسکن مهر هر چه زودتر برطرف شود، هیچ‌کس راضی به ورشکست شدن شما نیست و با دریافت سود اضافی هم مخالفیم.

به گزارش فارس، اعضای جلسه قبل از نشست بعد از ظهر امروز، بازدیدی از پروژه‌های مسکن مهر بهشهر داشتند.

انتهای پیام/86001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول