اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی خبر داد

اختصاص 1610 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان مرکزی

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی از اختصاص یک‌‌هزار و 610 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان مرکزی در سال‌جاری خبر داد.

اختصاص 1610 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا عاشوری پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: میزان اعتبارات عمرانی استان در سال گذشته یک‌‌هزار و 470 میلیارد ریال بود که امسال 140 میلیارد ریال افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی 27 درصد کل بودجه استان است که با اولویت پروژه‌های نیمه تمام هزینه خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی همچنین از پیش‌بینی درآمد 9 هزار میلیارد ریالی در استان خبر داد و گفت: استان مرکزی استانی درآمد هزینه‌ای است که هزینه‌های مورد نیاز را در محل درآمدهای کسب شده تأمین می‌کند.

عاشوری تأکید کرد: با توجه به توزیع اعتبارات شهرستانی، فرمانداران باید اعتبارات را بر اساس اولویت‌بندی توزیع کرده و مدیران دستگاه‌ها نیز نهایت صرفه‌جویی را در هزینه‌ها داشته باشند.

وی از اختصاص 400 میلیون ریال به طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی معلمان در سال‌جاری خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: انجام طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی یکی از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش در سال‌جاری است.

سیف‌الله کریم‌زاده افزود: ترغیب معلمان به اجرای طرح‌های پژوهشی از اقدامات مهم آموزش و پرورش در سال گذشته به شمار می‌رود به طوری که در سال 90 بالغ بر 278 معلم در فعالیت‌های پژوهشی فعالیت داشتند که این رقم در سال گذشته به 593 نفر رسید و تلاش داریم امسال این تعداد را نیز افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح نظام رتبه ‌بندی معلمان خبر داد و اظهار داشت: یکی از بندهای بسیار مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرای طرح نظام رتبه‌‌بندی معلمان است که امسال با جدیت از سوی آموزش و پرورش دنبال خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: طرح هوشمندسازی مدارس نیز امسال به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/87003/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول