اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سمنان خبر داد

جذب 816 میلیون ریال اعتبار عمرانی برای اجرای پروژه‏های کشاورزی سمنان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان از جذب 816 میلیون ریال از اعتبارات عمرانی سال 91 برای اجرای طرح‏های آب و خاک در این شهرستان خبر داد.

جذب 816 میلیون ریال اعتبار عمرانی برای اجرای پروژه‏های کشاورزی سمنان

حسین اصغری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: از محل اعتبارات بلاعوض استانی، مبلغ 390 میلیون ریال برای مرمت و شن‏ریزی هشت کیلومتر جاده بین مزارع اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: همچنین برای احداث دو باب استخر ذخیره آب با پوشش ژئوممبران به حجم سه هزار متر مکعب، مبلغ 200 میلیون ریال تامین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان گفت: برای تجهیز چاه (خرید پمپ و لوله چاه) و تامین تاسیسات زیربنایی مجتمع دامداری اعلا نیز مبلغ 200 میلیون ریال اختصاص یافته است.

اصغری بیان کرد: 26 میلیون ریال نیز برای خرید و تحویل لوله پلی‏اتیلن به طول 175 متر در منطقه اعلا هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان گفت: پروژه مرمت و شن‏ریزی جاده بین مزارع با توجه به عمومی بودن پروژه بدون خودیاری انجام شده است؛ اما در سایر پروژه‏ها، بهره‏برداران بسته به نوع پروژه با تامین بخشی از هزینه‏ها به صورت خودیاری مشارکت داشته‏اند.

اصغری یادآوری کرد: مهلت جذب اعتبارات عمرانی سال گذشته تا پایان تیر ماه است که غالبا در پروژه‏های آب و خاک و سایر پروژه‏ها در سطح شهرستان جذب و هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول