اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اعتبارات سازمان مرکزی تعاون روستایی خبر داد

فعالیت 1300 واحد اعتباری در تعاون روستایی کشور

مدیر اعتبارات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از فعالیت یک‎هزار و 300 واحد اعتباری با 280 میلیارد تومان منابع مالی در کشور خبر داد.

فعالیت 1300 واحد اعتباری در تعاون روستایی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان گلستان، قربانعلی کشیری در نشست بررسی وضعیت و روش‌های توسعه فعالیت واحدهای اعتباری تعاون روستایی استان با اشاره به جایگاه حقوقی و قانونی واحدهای اعتباری فعالیت آنها را در راستای قانون اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار به عنوان یک نهاده مهم و اساسی در کشاورزی تعریف می‌شود، اعتبارات یک رشته از فعالیت‌های اصلی تعاونی‌ها است.

وی از فعالیت یک‎هزار و 300 واحد اعتباری در کشور خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 31 واحد اعتباری با 10 هزار و 900 نفر عضو در استان گلستان در حال فعالیت هستند. 

مدیر اعتبارات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران علاوه بر تبیین جایگاه واحدهای اعتباری در شبکه، مشکلات موجود را مورد ارزیابی قرار داده و به سئوالات رؤسای شهرستان‌ها و مسئولان اعتبارات استان پاسخ داد.

مدیر تعاون روستایی استان گلستان ضمن توصیف اهمیت و جایگاه واحدهای اعتباری در تأمین نقدینگی مورد نیاز کشاورزان، وجود واحد اعتباری فعال را موجب تقویت ارتباط بین اعضا و تعاونی و توسعه فعالیت‌های شرکت در ارائه خدمات به اعضا دانست.

محمدتقی رجایی همچنین برنامه‌ریزی مناسب و جامع برای واحدهای اعتباری و تقویت جایگاه سازمانی را از موضوعات مهم و ضروری سازمان به منظور توسعه همه‎جانبه واحدهای اعتباری عنوان کرد.

به منظور بررسی وضعیت و روش‌های توسعه فعالیت واحدهای اعتباری تعاون روستایی استان، جلسه‌ای با حضور قربانعلی کشیری مدیر اعتبارات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محمدتقی رجایی مدیر تعاون روستایی استان، روسای شهرستان‌ها و مسئولان واحدهای اعتباری تعاون روستایی سراسر استان در سالن جلسات مدیریت تعاون روستایی استان برگزار شد.

وی در پایان از دو واحد اعتباری در شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول