اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

لزوم توجه ویژه مسئولان اجرایی به برنامه‌های فرهنگی و هنری

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به این‌که کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند از این رو انتظار می‌رود مسئولان اجرایی توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و هنری داشته باشند.

لزوم توجه ویژه مسئولان اجرایی به برنامه‌های فرهنگی و هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید هانی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به تدابیر صورت گرفته جهت برگزاری و حضور پررنگ عموم مردم در ششمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه دو کشور اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم به منظور هر چه باشکوه برگزار شدن جشنواره صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با تدابیر میدانی، زیرنویس از طریق سیمای استانی، نصب بنر و تیزر تبلیغاتی در سطح شهر از اهم برنامه‌های تبلیغاتی جشنواره نمایش عروسکی منطقه دو کشور است.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه کلاس آموزشی برای مربیان را از دیگر برنامه‌های جشنواره عنوان کرد.

این مسئول هدف از برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی را ارائه آموزش‌های لازم به مربیان و کودکان عنوان کرد و گفت: یک کارگاه آموزش تئاتر عروسکی با حضور حسن دادشکر که از داوران بخش مربیان است، برگزار می‌شود.

وی، نمایش عروسکی را از فعالیت‌های مهم مراکز فرهنگی و هنری کانون‌های پرورش فکری عنوان کرد و گفت: در کنار فعالیت‌های اجرایی که در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد استقبال از برنامه‌های هنری و فرهنگی کانون رضایت بخش بوده و به دلیل فانتزی بودن و وجود بن مایه‌های تمام رشته‌های هنری دارای جذابیت خاصی برای کودکان و نوجوانان است.

حسینی با بیان این‌که جشنواره عروسکی به صورت دوسالانه در کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: نمایش عروسکی می‌تواند بهترین راه آموزنده اخلاقی و دینی برای کودکان و نوجوانان باشد.

این مسئول عنوان کرد: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند برای جامعه هستند از این رو انتظار می‌رود مسئولان اجرایی استان توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و هنری داشته باشند.

حسینی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون هنر و مسائل فرهنگی بسنده کرد و گفت: معظم‌له فرمودند زبان هنر باعث ماندگاری مؤلفه‌های فرهنگی می‌شود و اگر از طریق هنر وارد شویم جای هیچ‌گونه نگرانی برای آینده کشور نیست.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول