اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌دره:

کتاب به عنوان محوریت اصلی برنامه‌های کانون است

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌دره گفت: کتاب محوریت اصلی برنامه‌های کانون است و تلاش می‌شود تا اعضای کانون به کتابخوانی علاقه‌مند شوند.

کتاب به عنوان محوریت اصلی برنامه‌های کانون است

هاجر بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به استقبال خوب کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: استقبال بیشتر دانش‌آموزان از کلاس‌های هنری به ویژه نقاشی و سفال‌گری است.

وی به برنامه‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌دره اشاره کرد و ادامه داد: کودکان و نوجوانانی که در طول سال عضو کتابخانه کانون هستند می‌توانند به صورت رایگان از برنامه‌های تابستان کانون استفاده کنند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌دره فعالیت‌های کانون را در سه حوزه هنری، فرهنگی و ادبی اعلام کرد و گفت: این برنامه‌ها شامل قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، نقد و نمایش فیلم، بازی و سرگرمی، کلاس‌های ادبی و ... است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کتابخانه‌های دیگر متفاوت است، اظهار کرد: کتاب به عنوان محوریت اصلی برنامه‌های کانون است و تلاش می‌شود تا اعضای کانون به کتابخوانی علاقه‌مند شوند.

بیگدلی فعالیت‌های کانون را به اضلاع یک مثلث تشبیه کرد و افزود: سه ضلع مثلث شامل دانش‌آموزان، مربیان و کتاب است و نبود هر یک از این اضلاع در فعالیت‌های کانون اختلال ایجاد می‌کند.

وی فعالیت‌های کانون را برای کودکان و نوجوانان 3 تا 16 سال اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد اعضای دختر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌دره بیشتر از پسران است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌دره با بیان اینکه برقراری ارتباط با نوجوانان پسر بالای 13 سال در کانون تا حدودی مشکل است، افزود: پسران بیشتر به فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی علاقه دارند در صورتی که محوریت اصلی برنامه‌های کانون کتاب است.

وی با اشاره به اینکه در کانون پرورش فکری خرم‌دره برای فعالیت‌های ادبی، فرهنگی و هنری مربی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به دلیل تعطیلی دانش‌آموزان در فصل تابستان کانون اوج فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

بیگدلی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف فضاسازی مناسبی در کانون انجام می‌شود، افزود: در جشن‌ها و اعیاد ایستگاه نقاشی و مسابقات مختلف برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین از والدین کودکان و نوجوانان نیز برای شرکت در جشن‌ها و مناسبت‌های مختلف دعوت می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌دره با اشاره به اینکه کانون زبان ایران در شهرستان خرمدره راه‌اندازی شده است، گفت: هم‌اکنون مراحل تبلیغات و ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس‌های کانون زبان ایران در حال انجام است.

وی زمان آغاز کلاس‌های کانون زبان ایران در شهرستان خرم‌دره را نیمه دوم تیر ماه جاری اعلام کرد و اظهار داشت: کلاس‌های زبان برای نوجوان در نظر گرفته شده و در نیمه دوم سال‌جاری برای کودکان و بزرگسالان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول