اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد تویسرکان:

کانون پیروان ولایت تویسرکان 795 عضو دارد

رئیس کمیته امداد امام خمنی (ره) تویسرکان گفت: کانون پیروان ولایت تویسرکان با 795 عضو در طول سال در تمامی زمینه‌ها به دانش‌آموزان مددجو خدمات‌ می‌دهد.

کانون پیروان ولایت تویسرکان 795 عضو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، تیمور کرمی‌مقدم بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کانون‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه دانش‌آموزان امروز مدیران فردای جامعه اسلامی هستند، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان ما باید با استفاده از فرصت‌های ایجاد شده به نحو احسن استفاده کنند چراکه زمان هرگز دوباره باز نخواهد آمد و غفلت در این خصوص باعث عقب‌ ماندن فرد از مسیر زندگی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور پیشرفت جامعه بی‌بضاعت امکانات لازم را مهیا کرده است، افزود: این نهاد در برنامه‌های مختلف برای اقشار مختلف جامعه خود برنامه‌ریزی کارشناسانه سرفصل کار قرار داده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان رشد و پیشرفت جامعه را در گرو رشد و پویایی نیروی انسانی دانست و گفت: همه ما باید در توسعه پیشبرد اهداف متعال ایران اسلامی با نگاهی آگاهانه و هوشمند وارد شویم.

وی با اشاره به اینکه در تابستان کانون موقت این نهاد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعالیت دارد، گفت: کانون پیروان ولایت تویسرکان با 795 عضو در طول سال در همه زمینه‌ها به دانش‌آموزان مددجو خدمات‌ می‌دهد.

کرمی‌مقدم تعداد دانش‌آموزانی که به صورت مستمر از برنامه‌های کانون امداد تویسرکان استفاده کامل 240 نفر اعلام کرد و اضافه کرد: در این کانون سه مهارت فنی و حرفه‌ای در قالب سه کلاس مجزا در طول سال به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 12 مربی مجرب در کانون پیروان ولایت تویسرکان، اظهار داشت: دانش‌آموزان زیر پوشش امداد تویسرکان 23 هزار ساعت با صرف هزینه 250 میلیون ریال از کلاس‌های مختلف این کانون بهره بردند.

وی از فعالیت کانون موقت و پیروان ولایت شهرستان در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان مددجو در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مدت زمان تعطیلات با حضور مربیان مجرب و خبره در چارت زمانبندی مشخص برنامه‌های متنوعی را برای یادگیری و آموزش مددجویان اجرا می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان با اشاره به برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای با اخذ گواهی‌نامه مهارت، ابراز داشت: کلاس‌های کامپیوتر، دینی و اعتقادی، هنری و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و... از دیگر برنامه‌های کانون برای مددجویان علم‌آموز شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: کیفی‌سازی اوقات نسل پویا و سرشار از انرژی در قالب کانون‌های تابستانی با اجرای برنامه‌های متفاوت از امروز آغاز می‌شود.

کرمی مقدم با بیان اینکه دو کانون در تویسرکان در تابستان با 12 مربی فعال است، افزود: کلاس‌های کانون به مدت دو ماه با فعالیتی مستمر در طول هفته برنامه‌های آموزشی خواهد داشت.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول