اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس:

غرب مازندران از قطار پیشرفت عقب مانده است

نماینده میاندوره‌ای مجلس نهم حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس گفت: درست است غرب مازندران از قطار پیشرفت عقب مانده است اما سهم ما هم در این عقب‌ماندگی کم نبوده است زیرا خودمان هم به آن دامن زده‌ایم.

غرب مازندران از قطار پیشرفت عقب مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، شمس‌الله شریعت‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری تنکابن با تأکید بر اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات نشان داد اعتقادات دینی مردم نیازمند اعتمادسازی است، اظهار داشت: اگر مردم در حوزه عملکردی به ما نمره مثبت ندهند باید در احوال خودمان تجدیدنظر کنیم.

وی افزود: امروز شرایط کشور ویژه است و باید به این مهم بیاندیشیم چقدر مفید هستیم و چگونه باید به مردم خدمت کنیم تا مورد تأیید و قبول آنها واقع شود.

شریعت‌نژاد در ادامه گفت: مردم آمار و ارقام و اطلاعات ارائه شده از سوی مقامات در استان را باور ندارند.

وی با اشاره به اینکه آمار بیکاری در استان از سوی مقامات از 10 درصد به هفت درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: در هیچ جای کشور نرخ رشد بیکاری هفت درصد نیست، حالا چگونه چنین آماری ارائه می‌شود معلوم نیست.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس با انتقاد از وضعیت استان گفت: در بیشتر نقاط کشور از پایین‌ترین سطح تاملی کار کردم و معتقدم در بیابان‌های مملکت بیشتر از استان ما کار شده است و این حقیقت تلخ وجود دارد که ما در منطقه‌ای که در طول سال بیشترین باران‌ها می‌بارد قرار دادیم اما مردم ما از نعمت آب شرب مناسب بی‌بهره‌اند.

وی با تأکید بر اینکه باید با مردم صمیمی و صادق بود، افزود: مدت خدمتگذاری همه‌ ما محدود است و باید از این فرصت حسن استفاده را برای کمک به حل مشکلات مردم داشته باشیم و از همه مسئولان درخواست می‌کنم به دنبال توجیه رفتارهای‌شان نباشند بلکه با تعامل و همکاری بیشتر پیگیر مطالبات عمومی باشیم امروز نماینده مردم هستم و تمام رفتار و عملکردم متعلق به مردم است پس باید به نحوی عمل کنم که پاسخگوی مردم باشم.

شریعت‌نژاد با تأکید بر همگرائی و تعامل مسئولانه مدیران و نمایندگان مردمی تصریح کرد: درست است غرب مازندران از قطار پیشرفت عقب مانده است اما سهم ما هم در این عقب‌ماندگی کم نبوده است زیرا خودمان هم به آن دامن زده‌ایم.

وی با عنوان این نکته که بزرگترین افتخار ما سواد بالا و تحصیلات عالیه فرزندان‌مان است، گفت: در حالی‌که منطقه ‌ما از تخصص و سواد و تحصیلات عالیه بی‌بهره نیست اما ما اجازه می‌دهیم مدیریت این مناطق محل تجربه دیگران باشد.

شریعت‌نژاد در ادامه اظهار داشت: 370 هزار هکتار از اراضی حفاظت شده البرز مرکزی به عنوان سرمایه ملی در منطقه ما وجود دارد و بدون هیچ کار کارشناسی رها شده است و با توجه به استعدادها و معادنی که در آن وجود دارد ما هیچ‌گونه برنامه‌ای برای بهره‌برداری از آنها نداشته‌ایم که در صورت توجه و برنامه‌ریزی بسیاری از نیازهای ما را حل خواهد کرد و دستیابی به این امر مستلزم برنامه‌ریزی و عمل به آن در سایه تلاش جمعی است.

نماینده مردم تنکابن در مجلس تأکید کرد: ما باید بدانیم 20 سال آینده چه خواهیم کرد و به کجا خواهیم رسید و برای این امر باید آسیب‌شناسی کنیم تا در چشم‌انداز آینده منطقه غرب استان افق آینده امیدبخش، روشن و شفاف باشد.

انتهای پیام/86020/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول