اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

ظرفیت‌های بخش شیلاتی بستک بررسی می‌شود

فرماندار بستک گفت: در بخش شیلات، این شهرستان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که باید به درستی مطالعه و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ظرفیت‌های بخش شیلاتی بستک بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان اظهار داشت: به لطف خدا و با حضور ملت شریف ایران حماسه بزرگ سیاسی محقق شد و اکنون باید فرصت را مغتنم دانسته و زمینه تحقق حماسه اقتصادی را ایجاد نمائیم.

وی ادامه داد: انجام هر طرح و پروژه، فتح یک خاکریز دشمن است آن هم در شرایطی که دشمن به بهانه‌های واهی، اقتصاد و معیشت ما را نشانه گرفته است.

فرماندار شهرستان بستک تصریح کرد: انگیزه و اعتقاد، لازمه موفقیت است و مدیری که بدون اعتقاد و تعهد وارد عرصه شود موفق نخواهد شد.

مشتاق‌زاده با بیان اینکه در این شهرستان پتانسیل‌ها و فرصت‌های خوبی وجود دارد، تأکید کرد: خوشبختانه زمینه و شرایط به منظور سرمایه گذاری در شهرستان فراهم است لیکن نیازمند سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و تجهیز منابع است تا شاهد رونق و توسعه منطقه باشیم.

وی افزود: در بخش شیلات، شهرستان بستک دارای ظرفیت‌های فراوانی است که تا کنون استفاده نشده و لازم است به درستی مطالعه و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این مسئول در پایان بر شناسایی ظرفیت‌ها توسط ادارات شهرستان، ارائه طرح‌ها و پروژه‌هایی که متناسب با شرایط اقلیمی منطقه باشد و شناسایی سرمایه گذاران گروههای هدف تأکید کرد.

انتهای پیام/88006/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول