اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرگروه تلاوت دینی شبکه قرآن و معارف سیما:

آران و بیدگل برترین شهر قرآنی کشور شد

مدیرگروه تلاوت دینی شبکه قرآن و معارف سیما، از انتخاب شهرستان آران و بیدگل به عنوان برترین شهر قرآنی از نظر شاخصه‌های فنی و محتوایی برنامه جزءخوانی رمضان در کشور خبر داد.

آران و بیدگل برترین شهر قرآنی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید عباس انجام صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه ساله کمیته‌ای متشکل از کارشناسان فنی رسانه ملی با نظارت و داوری شورای عالی قرآن، تلاوت‌های جزء خوانی در نقاط مختلف کشور را ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های ماه رمضان سال گذشته و جمع‌بندی‌ها، شهرستان آران و بیدگل با محوریت حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) به عنوان برترین شهر قرآنی کشور معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: این انتخاب به دلیل بکارگیری‌ برترین ترتیل‌خوانان، قاریان و اساتید متبحر در زمینه قرائت، صوت و لحن و تجوید، فضای خاص روحانی و معنوی، عوامل و تجهیزات فنی و کارآمد تصویربرداری و تهیه‌کنندگی مناسب بوده است.

مدیر گروه تلاوت دینی شبکه قرآن و معارف سیما تأکید کرد: با توجه به اینکه جزء خوانی قرآن کریم در ماه‌های مبارک رمضان، نمونه کوچکی از برخاستن ندای قرآن در ایران اسلامی است، لازم است برای حفظ جایگاه قرآنی کشور و سربلندی آن در جهان اسلام، از بقاع متبرکه نمونه و شهرستان‌هایی چون آران و بیدگل حمایت‌های ویژه‌ای صورت گیرد، تا شاهد رونق هر چه بیشتر محافل نورانی قرآنی در طول سال در سراسر کشور باشیم.

انجام، به‌کارگیری عوامل کیفی در بخش‌های فنی و محتوایی را در این زمینه ضروری دانست و گفت: انتظار می‌رود شهرستان آران و بیدگل الگویی شایسته برای سایر بقاع متبرکه بوده و هر روز شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر محافل قرآنی باشیم.

وی در ادامه متذکر شد: در ماه مبارک رمضان سال جاری، هشت برنامه پخش زنده از بقاع متبرکه و هشت برنامه تولیدی و ضبط شده در دستور کار رسانه ملی قرار دارد که یکی از آنها پخش آیین جزء خوانی حرم حضرت هلال بن علی(ع) از شبکه‌های قرآن و معارف سیما و جام جم است.

انتهای پیام/2406/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول