اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای آمادگی لازم در مسابقات لیگ برتر

تیم بسکتبال با ویلچر آمل در رامسر اردو زد

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل گفت: تیم بسکتبال با ویلچر آمل برای حضوری مقتدرانه در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور در رامسر اردو زد.

تیم بسکتبال با ویلچر آمل در رامسر اردو زد

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بسکتبالیست‌های جانباز و معلول این شهرستان که امسال باید در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور توپ بزنند از شامگاه گذشته در رامسر اردو زدند.

وی افزود: تیم بسکتبال با ویلچر آمل که سال جاری با نام شهرداری این شهرستان وارد رقابت‌های کشور می‌شود به منظور ایجاد آمادگی لازم برای حضوری مقتدرانه در مسابقات لیگ برتر دست به برگزاری اردو زد.

عسگری‌پور تصریح کرد: در این اردوی سه روزه مسعود فلاح سرمربی این تیم که به عنوان دبیر کمیته پیشکسوتان انجمن بسکتبال با ویلچر کشور نیز فعالیت دارد به دنبال پیاده کردن افکار و اندیشه‌های خود برای آمادگی بیشتر ورزشکاران است.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل با اعلام اینکه برگزاری دیدارهای تدارکاتی در این اردو در دستور کار کادر فنی جای دارد، گفت: باید با دیدارهای تدارکاتی بسکتبالیست‌ها به شرایط بازی‌های لیگ برتر برسند.

عسگری‌پور یادآور شد: سال گذشته بسکتبالیست‌های جانباز و معلول آمل با انجام دیدارهای زیبا و تماشاگرپسند در لیگ دسته یک کشور توانستند با غلبه تیم‌های قدرتمند جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند و امیدواریم امسال با درخشش ورزشکاران بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول