اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول لیگ بسکتبال با ویلچر کشور

ایثار قم در گام نخست از سد هیئت البرز گذشت

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گام نخست از مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان نخاعی کشور مقابل البرز صاحب برتری شد.

ایثار قم در گام نخست از سد هیئت البرز گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از امسال برای نخستین بار مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور با شرکت شش تیم برای بر اساس برنامه ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورز‌ش‌های جانبازان و معلولین کشورمان برگزار می‌شود.

در نخستین دوره رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور تیم‌های ایثار قم، البرز، کاشان، کهریزک، تهران (الف) و تهران (ب) حضور دارند و از روز شنبه هشتم تیر ماه بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای آغاز کردند.

این در شرایطی است که بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات در انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، این بازی‌ها به صورت مجتمع برگزار نمی‌شود و تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر دیدار می‌کنند.

تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ایثار قم نیز در نخستین گام از مسابقات لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از تیم نخاعی‌های البرز پذیرایی و میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار که در حضور علاقمندان به ورزش بسکتبال با ویلچر برگزار شد، دو تیم بازی جذاب و تماشایی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام این بسکتبالیست‌های جانباز و معلول در ترکیب تیم ایثار قم بودند که موفق به شکست حریف خود شدند.

ایثار قم را ترکیبی از بهترین‌ها و با تجربه‌های سال های اخیر بسکتبال با ویلچر قم تشکیل می‌دادند، بازیکنانی که در این سال‌ها با حضور در مسابقات لیگ‌های دسته اول و برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور و همچنین رقابت‌های قهرمانی کشور در ترکیب تیم‌های مختلف استان قم موفقیت های قابل توجهی نیز به دست آورده اند.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در تلاش برای کسب دو امتیاز این دیدار در تمام لحظات بازی نمایشی برتر از میهمان خود ارائه کردند و در نهایت توانستند در دیداری که گل‌های زیادی در آن رد و بدل شد تیم هیئت البرز را با شکست 53 بر 28 بدرقه کنند.

این بازی در حالی با برتری تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به پایان رسید که در دو دیدار دیگر هفته نخست این مسابقات تیم تهران (الف) در جدال با تیم کاشان نتیجه را واگذار کرد و البته بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم تهران (ب) موفق به شکست تیم کهریزک شدند. انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول